Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Barlinek: Pranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku.
Numer ogłoszenia: 131609 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Barlinku Szpital Powiatowy , ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462502, 7461810, faks 095 7462502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barlinku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, po wstępnej dezynfekcji pościeli i bielizny z oddziału położniczo-ginekologicznego oraz bloku operacyjnego w naszej jednostce po zabezpieczaniu środka dezynfekcyjnego przez Wykonawcę zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności odbiór z magazynu Zamawiającego brudnej bielizny jej transport, pranie,prasowanie,maglowanie i krochmalenie oraz innego asortymentu zwanego bielizną, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dezynfekcję chemiczno-termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcje materacy wraz z pokrowcami, poduszek, kocy oraz dostawę do magazynu Zamawiającego czystej bielizny.Przewidywana ilość pościeli i bielizny szpitalnej 47.000 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy, składający ważną odpowiednią ofertę, oraz:1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleni zamówienia na podstawie 24 ustawy PZP . 5)Wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej trzech usług pralniczych dla jednostek szpitalnych bądź podobnych, np zakłady opieki, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające odpowiednio,że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie- referencje.6)Wykażą, że posiadają środki transportu, sprzęt pralniczy i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia.7)Wykażą , że środki piorące i dezynfekujące, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:1) Informacje o wykonanych co najmniej trzech usługach pralniczych dla jednostek szpitalnych bądź podobnych np. zakłady opieki, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie- referencje.2) Wykaz środków transportu, sprzętu pralniczego i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.3)Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącego środków transportu.4)Wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. 5)Opinię wydaną przez właściwego państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że usługi pralnicze wykonywane są w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinni odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szpital Powiatowy w Barlinku, 74-320 Barlinek ul. Szpitala 10, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Szpital Powiatowy w Barlinku, ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek,pokój nr 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz wymiana lamp na lampy LED na kompleksie boisk sportowych w Barlinku przy ul. Leśnej 10 w Barlinku.
- Dowóz i opieka w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Barlinek do ośrodków i placówek oraz placówek oświatowych w terminie 01.09.2024 do 30.06.2025
- Przebudowa drogi gminnej w Mostkowie
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.