Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Wrocław: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 131607 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 776 58 00, faks 0-71 776 58 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budzetowa województwa dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Miejsce dostawy: Siedziba Zamawiającego tj. Wrocław ul. Strzegomska 2-4 (budynek Silver Forum) Sekretariat DIP (1 piętro) w godzinach od 8:00 do 15:00 3) Dodatkowe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były fabrycznie nowe, modele wyprodukowane w 2009 r.; b) Zamawiający wymaga, aby urządzenia wydane były w oryginalnych opakowaniach wytwórcy; c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oznaczenie CE; d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia poprawnie współpracowały z systemami operacyjnym wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ; e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu łącznie z przedmiotem umowy: - kartę katalogową oferowanych urządzeń z zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych, - nośniki instalacyjne oprogramowań, - instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumentację do oprogramowań w języku polskim lub inną równoważną publikację w języku polskim, - dla każdego urządzenia jego indywidualną kartę gwarancyjną, wypełnioną czytelnie i bez poprawek z wypisanymi w niej numerem seryjnym lub innym unikalnym numerem danego urządzenia (zgodnym z numerem uwidocznionym na obudowie tego urządzenia) - dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego jako A. Sprzęt komputerowy oraz B. Wyposażenie komputerowe, - dokumenty licencji na oprogramowania; - dokumentacja eksploatacyjna, która zawiera informacje dotyczące: . podstawowych wymagań instalacyjnych, . podstawowych warunków użytkowania, . terminów wykonywania przeglądów okresowych, . rodzaju i przewidywanej wydajności wymaganych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowe określenie, które z ww. dokumentów należy dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia, znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. f) Wykonawca albo Producent udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości urządzeń. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres:ul. Strzegomska 2-453-611 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 2-4 (budynek Silver Forum) w Sekretariacie DIP (1 piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Samorządu Województwa w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie projektu i przebudowa części budynku 1A na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Angiologicznym
- Wykonanie w 2026 roku usługi ochrony i sprzątania na rzecz Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu
- Usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia pn. "Narzędzia Artificial Intelligence (AI) w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego"
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu i przebudowy lokali mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Rynek 18 i ul. Przejście Garncarskie 4-6, 12 we Wrocławiu
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania Microsoft 365 for Education dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, tablic multimedialnych i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Dostawa drukarek, tabletów, laptopów, komputerów, pamięci przenośnych oraz innych urządzeń komputerowych z podziałem na części
- DOSTAWA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA DZIEDZINOWEGO DO OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ
- Zakup laptopów z oprogramowaniem i akcesoriami
więcej: Czytniki kodu kreskowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.