eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawy paliw do KM PSP w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Zamość: Dostawy paliw do KM PSP w Zamościu
Numer ogłoszenia: 13159 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu , ul. J. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6393418, faks 084 6384414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp-zamosc.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paliw do KM PSP w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw w okresie trzech lat tj.: 2010, 2011 i 2012r. dla Komendy Miejskiej PSP w Zamościu w szacunkowych ilościach: Olej napędowy 9 x 6 000 = 54 000 litrów do KM PSP w Zamościu Olej napędowy 9 x 3 000 = 27 000 litrów do JGR w Szczebrzeszynie Olej opałowy 12 x 4 000 = 48 000 litrów do JGR w Szczebrzeszynie Benzyna Pb 95 36 x 150 = 5 400 litrów (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy) Gaz LPG 90 x 40 = 3 600 litrów (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy) Podane powyżej ilości są ilościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie - zał. Nr 2 do siwz, którego złożenie stanowić będzie podstawę spełnienia powyższych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - zał. Nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 -zał. Nr 3 4. Zaparafowany wzór umowy. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-zamosc.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KM PSP w Zamościu, ul. J. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość, tel. (084) 639-34-18 / fax. 638-44-14 w pokoju nr 4, w godzinach 7:30 do 15:30 lub za zaliczeniem pocztowym na koszt wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 3 (sekretariat). Komenda Miejska PSP w Zamościu ul. J.Kilińskiego 62, 22-400 Zamość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.