Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Przyłęk: Dowóz uczniów do szkół.
Numer ogłoszenia: 131599 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Przyłęku, 26-704 Przyłęk, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6773016, fax 0-48 6773001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przylek@przylek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz i odwóz około 500 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2007/2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży Kod CPV wg słownika 2008: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. Wykaz usług realizowanych w przeciągu 3 lat o podobnym charakterze 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 5. Wykaz środków transportu ( autobusy ), które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia. 6. Kopia koncesji na przewóz osób i polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przylek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przyłęku, 26-704 Przyłęk, pokój nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Przyłęku, 26-704 Przyłęk, pokój nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- "Organizacja wizyt studyjnych dla uczniów z ZST-W w Trzcianie"
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Organizacja wyjazdów organizowanych w ramach projektu pn. "Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.