eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Organizacja kolonii letnich dla około 155 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Wielka Nieszawka: Organizacja kolonii letnich dla około 155 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 131588 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla około 155 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 155 dzieci w wieku 7 - 16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka. 2. Miejsce: miejscowość - na terenie Polski, atrakcyjna pod względem turystycznym w górach3. Cena musi zawierać koszt pobytu jednego uczestnika (po udzieleniu ewentualnych zniżek, rabatów ) uwzględniający: wyżywienie - jadłospis składający się z 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja- minimum 18 zł wsad do kotła) zgodnie z normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia (jadłospis zatwierdza kierownik kolonii), noclegi, ubezpieczenie OC i NNW, lekarz (na wezwanie tel.), ratownik, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, przewodnik, transport autokarem klasy turystycznej uczestników z Wielkiej Nieszawki i z powrotem, transport autokarowy uczestników w związku z realizacją programu kolonii (do dyspozycji uczestników autokary w trakcie całego turnusu) 4. Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarki. 5. Zakwaterowanie: jeden budynek (wykluczone domki, namioty), pokoje max. 8-osobowe z pełnym wyposażeniem (łóżka z pościelą, stół, krzesła, szafa ubraniowa, szafki nocne) 6. Czas trwania turnusu: 14 dni, ilość turnusów: 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00 - Odczyty liczników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBERT SAJNAJ- LUTUR, UL. FABRYCZNA 15, 20-301 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229916,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 201345,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu gminy.W tym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia,mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia przedmiotu zamówienia, zmierzającego do wyłonienia wykonawcy.Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży usług turystycznych.Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. W związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.