Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Piekary Śląskie: Dostawa błlon, odczynników i kopert dla pracowni RTG Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 131582 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, faks 032 3938127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błlon, odczynników i kopert dla pracowni RTG Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa błlon, odczynników i kopert dla pracowni RTG Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich. Zamawiający informuje, że w Pracowni RTG funkcjonuje system kontroli jakości w związku z czym Zamawiający wymaga aby zaoferowano do przetargu błony i odczynniki odpowiedniej jakości. Zamawiający wymaga aby; a) zaoferowane do przetargu błony oraz odczynnik pochodziły od tego samego producenta,b) dostarczane w ramach jednej dostawy błony i odczynniki były tej samej serii , typu,c) dostarczane w ramach jednej dostawy błony były tej samej czułości,c) udostępnienia dla każdego produktu karty charakterystyki. Zamawiający zastrzega, że w związku z powyższym każda partia dostarczonych błon i odczynników będzie poddawana kontroli jakości a w przypadku gdy dostarczone błony/odczynniki nie przejdą tej kontroli pomyślnie, zostaną przez Zamawiającego zwrócone Wykonawcy do natychmiastowej wymiany na wolne od wad. Po trzech reklamacjach spowodowanych kontrolą jakości Zamawijacy zastrzega sobie możliwość odstapienia od umowy na warunkach określonych szczegółowo we wzorze umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy, a także spełniający inne określone przez Zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych wymagań stawianych przez Zamawiającego nastąpi na podstawie wskazanych w specyfikacji i złożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wykazów, wg metody spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty:a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b)Oświadczenie , iż spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.c) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. d) wykaz ( co najmniej trzy ) dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie . Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna zamówienie polegające na dostawie materiałów diagnostycznych dla pracowni rtg ( błon, odczynników ) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto. Realizacja zamówienia wskazana w wykazie a nie spełniająca wskazanych wymagań nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie muszą jednoznaczne i konkretnie wskazywać, że dotyczą dostaw wskazanych w wykazie. Dokumenty dotyczące innych dostaw, niż wskazane w wykazie, lub w sposób ogólny opisujący współpracę nie będą brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał wymagana prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. nne wymagane dokumenty. a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta,b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu norm ,c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy,d) wypełniony i podpisany formularz cenowy, e) karty charakterystyki wyrobów ( błon, odczynników ),f) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby ( błony, odczynniki ) są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze. zm. ) stosownie do klasy wyrobu , odpowiednio wpis/ zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklaracje zgodności, certyfikat CE. Na każdym załączonym dokumencie Wykonawca jest zobowiązany wpisać pozycję z formularza cenowego odpowiadającą wyrobowi, którego dany dokument dotyczy. Brak tego wskazania, będzie traktowany jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Ślaskie, ul. Szpitalna 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.