eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowiceRemont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ul.Żymierskiego nr 96 w Piechowicach.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Piechowice: Remont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ul.Żymierskiego nr 96 w Piechowicach.
Numer ogłoszenia: 131504 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, fax 075 7612274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ul.Żymierskiego nr 96 w Piechowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ul.Żymierskiego nr 96 w Piechowicach. CPV 45.11.10.00-8, Roboty ziemne w zakresie burzenia; roboty ziemne CPV 45.23.30.00-9, Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg CPV 45.23.20.00-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Remontowany odcinek jest drogą gminną klasy L i stanowi ciąg pieszojezdny. Remontem objęty jest odcinek o długości około 54,00 mb i zmiennej szerokości od 7,00 m do 2,00m , polegający w szczególności na: a) wykonaniu robót przygotowawczych, w tym m.in.: - zdjęcie humusu gr. 10 cm z powierzchni 59,33 m2 - rozbiórka istniejących elementów podbudowy tłuczniowej na gł. 15 cm z powierzchni 173,50m2 - rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni z asfaltobetonu o grubości (średnio) 4 cm z powierzchni 60,18 m2, - oczyszczenie istniejącego wpustu deszczowego szt. 1 oraz istniejącego odwodnienia liniowego typu Acodrian o długości 5,25mb - regulacja wysokościowa istniejących urządzeń znajdujących się w pasie drogowym tj. np. zawory wodociągowe, skrzynki gazowe, b) wykonaniu robót odwadniających, w tym m.in.: - ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych (tzw. korytka ściekowe 40x60x15cm) na ławie betonowej - 45,14 m, c) wykonanie robót drogowych, w tym m.in.: - profilowanie i wykonanie koryta na gł. do 25 cm - 200,58 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej 0/63mm o grubości (średnio) 18 cm - 173,50 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm - 173,50 m2 - ułożenie krawężników betonowych 15x25x100 cm na ławie betonowej - 2,25 m.. 2. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty: - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 3 egz), - wykona i zatwierdzi projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, 3. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 4.. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest - projekt budowlany - Remont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ulicy Żymierskiego 96 w Piechowicach. - przedmiar robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 5. PODWYKONAWCY. Jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale podwykonawców to Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, która część zamówienia będzie wykonana przez podwykonawcę/ów, z zastrzeżeniem, że roboty w zakresie warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj. podbudowa, nawierzchnia z kostki betonowej będą wykonane siłami własnymi Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze - konto nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w pokoju nr 11 (Referat Finansowy -I piętro- w siedzibie Zamawiającego)a do oferty dołączyć kopię tego dokumentu.. 5. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Na podstawie art. 46 ust. 3 PZP Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniać niżej wymienione warunki: e) dysponować min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzją/decyzjami o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, f) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 zadania o wartości brutto 50.000,00 zł każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchni z kostki betonowej - odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; g) dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: - koparka - zagęszczarka - samochód samowyładowczy a także: h) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), i) wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł j) oświadczyć, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, § 1 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, d) dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 5 zostały wykonane należycie, e) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, 3. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunkt a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego http://piechowice.bip.pbox.pl lub można ją nabyć w cenie 7,62 zł (koszt druku) w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice, ul.Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, pok. 5 (sekretariat) I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08/07/2008 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 10:30, pok. nr 4 (sala konferencyjna) parter.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.