Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Zielina: zakup z dostawą do siedziby nabiału
Numer ogłoszenia: 13144 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek, Moszna ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. 077 4669678, fax 077 4668400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup z dostawą do siedziby nabiału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. masło extra a 200 g (kostka ) 310 kg 2. margaryna ( typu palma) z 250 g (kostka) 120 kg 3.masło roślinne a 250 g (kostka) 1380 kg 4.śmietana 12 % a 400 g (kubek) 450 kg 5.mleko spożywcze 2 % (0,9 l folia) 9 000 l 6.śmietanka do kawy a 10 g 8 200 szt. 7.kefir chudy a 230 g 76 kg 8.jogurt naturalny 1,5 % a 190 g (kubek ) 1316 szt. 9.jogurt owocowy 1,5% a 160g (kubek) 200 kg 10.maślanka naturalna a 350 g (kubek) 108 szt. 11.ser twardy ( typu salami) 1100 kg 12.twaróg a 250 g 1200 kg 13. ser topiony( bez dodatków) a 100 g kostka 610 kg 14.ser topiony (krążki) 8x25 g 120 kg 15.ser smażony ( z kminkiem lub bez) 140 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - złożą pisemną ofertę - oświadczenie o treści określonej w art.22 i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawa zamówień publicznych - wypełniony i podpisany druk /Oferta/ (zestawienie ilościowo- asortymentowe dostawy nabiału ) - wypełniony i podpisany formularz oferty oświadczenia - o zapoznaniu się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu akceptujących warunki przyszłej umowy - o związaniu ofertą przez okres 30 dni licząc od terminu składania ofert - w przypadku wybrania jego oferty akceptuje zawarte w SIWZ Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń, zdobyciu koniecznych informacji do przygotowania oferty i akceptacji warunków szczegółowego przedmiotu zamówienia - złożą wpis z odpowiedniego rejestru zawierający nazwisko osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania firmy lub zaświadczenie o prowadzonej działalności wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione jeżeli Dostawca złoży dokumenty /dla potwierdzenia/, złoży wszystkie wymagane oświadczenia i złoży ofertę na wymaganych w SIWZ drukach. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez wyznaczonych pracowników na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia - o zapoznaniu się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu akceptujących warunki przyszłej umowy - o związaniu ofertą przez okres 30 dni licząc od terminu składania ofert - w przypadku wybrania jego oferty akceptuje zawarte w SIWZ Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń, zdobyciu koniecznych informacji do przygotowania oferty i akceptacji warunków szczegółowego przedmiotu zamówienia - złożą wpis z odpowiedniego rejestru zawierający nazwisko osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania firmy lub zaświadczenie o prowadzonej działalności wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszna-zamek,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Terapii Nerwic Moszna-Zamek ul. Zamkowa 1 47-370 Zielina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ul. Zamkowa 1 p.125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.