Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Warszawa: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie.
Numer ogłoszenia: 131440 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administracyjno-Gospodarcze , ul. Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, faks 0 22 58 56 565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW w Emowie w podziale na następujące grupy asortymentowe: - I grupa - produkty mięsno - wędliniarskie (36 pozycji), - II grupa - artykuły pozostałe, takie jak: produkty sypkie, nabiał, mrożonki, ryby i przetwory rybne, jaja (137 pozycji), - III grupa - świeże warzywa i owoce (35 pozycji), - IV grupa - pieczywo (6 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do siwz (formularz oferty) Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu dla każdej grupy asortymentowej to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy oraz wszelkie inne wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności w: - ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, z późn. zm.); - ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., Nr 17, poz. 127); - rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966, z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu realizowane były specjalistycznym transportem, przystosowanym do przewozu żywności i spełniającym odpowiednie wymogi sanitarne określone w obowiązujących przepisach Dostarczony asotyment będący przedmiotem zamówienia w I grupie (produkty mięsno - wędliniarskie) powinien posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem We 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz.L. z 2004 r., Nr 139, poz. 55, z późn. zm.). Asortyment będący przedmiotem zamówienia winien być dostarczany w sposób zwyczajowo przyjęty dla określonej grupy towarowej, gwarantujący ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, a w szczególności asortyment będący przedmiotem zamówienia w I grupie (produkty mięsno - wędliniarskie) powinien być zapakowany w czyste i nieuszkodzone: opakowania lub pojemniki plastikowe z pokrywami posiadającymi stosowne atesty, pojemniki plombowane lub metkowane. Zabrania się przewożenia brudnych pojemników razem z partią dostarczanego asortymentu. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie jego jakości. Termin gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. Zamawiający wymaga, aby dostawa do magazynu asortymentu z I, II i IV grupy asortymentowej nastąpiła nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia dla danego produktu. Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego w Emowie kolo Warszawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0, 15.50.00.00-3, 15.53.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 03.14.25.00-3, 15.22.00.00-6, 15.13.10.00-5, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.33.11.70-9, 15.89.43.00-4, 03.22.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy: - produktów mięsno - wędliniarskich o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda (dotyczy wykonawców składających ofertę na I grupę asortymentową), - produktów żywnościowych z grup produktowych takich jak: nabiał, ,mrożonki, ryby i przetwory rybne oraz jaja, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda (dotyczy wykonawców składających ofertę na II grupę asortymentową).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen określonych w ofercie wykonawcy może być dokonana tylko raz w czasie trwania umowy i nie wcześniej niż po upływie sześciu miesięcy jej obowiązywania. Zmiana ta wymaga uprzedniego uzgodnienia przez strony. Ewentualny wzrost cen nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikatach Prezesa GUS - dotyczy I, II i IV grupy asortymentowej. Kwota wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, może ulec zmianie w razie zmiany w trakcie wykonywania umowy ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku nie będzie konieczne sporządzanie aneksu do niniejszej umowy, a wysokość należnego z tytułu zrealizowanych dostaw wynagrodzenia brutto ustalona zostanie z uwzględnieniem kwoty podatku VAT wynikającej ze stawki tego podatku obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biuro Administracyjno - Gospodarcze ABW, 02 - 652 Warszawa, ul. Samochodowa 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Biuro Administracyjno - Gospodarcze ABW, 02 - 652 Warszawa, ul. Samochodowa 5, Biuro Przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I grupa asortymentowa - produkty mięsno - wędliniarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa asortymentowa - produkty mięsno - wędliniarskie (36 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do siwz. Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa asortymentowa - artykuły pozostałe, takie jak: produkty sypkie, nabiał, mrożonki, ryby i przetwory rybne, jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II grupa asortymentowa - artykuły pozostałe, takie jak: produkty sypkie, nabiał, mrożonki, ryby i przetwory rybne, jaja (137 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do siwz. Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.53.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 03.14.25.00-3, 15.22.00.00-6, 15.83.00.00-5, 15.87.00.00-7, 15.33.11.70-9, 15.89.43.00-4, 15.13.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III grupa asortymentowa - świeże warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III grupa asortymentowa - świeże warzywa i owoce (35 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do siwz. Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV grupa asortymentowa - pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV grupa asortymentowa - pieczywo (6 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do siwz. Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.