eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE SIANÓW - ETAP 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Sianów: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE SIANÓW - ETAP 1
Numer ogłoszenia: 131349 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sianów , ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE SIANÓW - ETAP 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Część 1 - IWIĘCINO, zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 2 632 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 2 - MASZKOWO, zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 270 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 3 - SZCZEGLINO , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 346 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 4 - SZCZEGLINO - SZCZEGLINO NOWE , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 1 593 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 5 - OSIEKI , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 274 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 6 - KARNIESZEWICE, zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 243 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 7 - KARNIESZEWICE , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 154 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 8 - SUCHA KOSZALIŃSKA , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 146 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 9 - SIECIEMIN , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 750 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 10 - SOWNO , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 1 003 mb - zgodnie z projektem budowlanym. Część 11 - WĘGORZEWO , zakres prac; - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 250 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część 1 - 10 000,00 zł Część 2 - 1 000,00 zł Część 3 - 1 500,00 zł Część 4 - 5 000,00 zł Część 5 - 1 000,00 zł Część 6 - 1 000,00 zł Część 7 - 500,00 zł Część 8 - 500,00 zł Część 9 - 3 000,00 zł Część 10 - 5 000,00 zł Część 11 - 1 000,00 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010, z dopiskiem Przebudowa dróg gminnych w Gminie Sianów - etap I, część . Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie - pokój nr 12 ( sekretariat) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina Sianów, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30 . Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty oraz dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od oceny spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.2. wykażą wykonanie min. dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2016 poz.290) dróg o wartości nie mniejszej niż: - 100.000,00 zł brutto każda robota, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dotyczy ofert złożonych na część 1, 4, 9, 10. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów ( każda o wartości minimum 50.000,00). W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 100.000,00zł . - 40 000 zł ( czterdzieści tysięcy złotych) brutto - dotyczy części 2, 3, 6, 11. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów ( każda o wartości minimum 20.000,00). W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 40.000,00zł . - 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto - dotyczy części 5, 7, 8. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 20 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów ( każda o wartości minimum 10.000,00). W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 20.000,00zł .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od oceny spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą dysponowanie osobą/ami, które będzie/będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą/ymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - inżynieryjnej - drogowej - min. 1 osoba, Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Ocena wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od oceny spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Pod rygorem nieważności strony mogą dokonać zmiany istotnych warunków umowy w formie pisemnej w przypadkach określonych w umowie. Prawa do odstąpienia Zamawiający może wykonywać w terminie 45 dni od dnia ujawnienia istnienia podstaw podstawy do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ewentualne oświadczenia o odstąpieniu od umowy strony mogą składać sobie wzajemnie ze skutkiem na przyszłość lub ze skutkiem od dnia podpisania umowy stosownie do treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na wykonanie treści umowy, w tym w szczególności zmianie adresu miejsca zamieszkania lub siedziby a wysłanie pisma na ostatni znany adres strony uznają za skuteczne doręczenie. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie : - osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany kierownika budowy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, - zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania , - powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 6 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30, pokój nr 12 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Iwięcinie, dz. 125/2,210;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 2 632 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Maszkowie, dz.192;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 270 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Szczeglinie, dz. 180/3, 207/3;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 346 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Szczeglinie Nowym, dz. 207/3, 105/1, 108/1;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 1 593 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Osieki, dz. 177,176/64, 176/39;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 274 mb - zgodnie z projektem budowlanym;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Karnieszewice, dz. 52/1;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 154 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Karnieszewice, 206, 150;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 154 mb - zgodnie z projektem budowlanym;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sucha Koszalińska, dz. 47/5, 47/9, 115/3;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 146 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sieciemin, dz. 272, 236, 239, 270.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 750 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sowno, dz. 19,25, 42/2;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 1 003 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Węgorzewo Koszalińskie, dz. 363;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - droga z płyt YOMB, obejmująca wykonanie drogi o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym o dł. 250 mb - zgodnie z projektem budowlanym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.