eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubinrealizacja pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych (zakup artykułów spożywczych i środków czystości)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Gubin: realizacja pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych (zakup artykułów spożywczych i środków czystości)
Numer ogłoszenia: 13131 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gdańska 17, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 45 58156, fax 0-68 45 58 210.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych (zakup artykułów spożywczych i środków czystości).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup artykułów spożywczych i środków czystości - około 70 tyś. rocznie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1. Opis sposobu przygotowania oferty: 1.1. Oferta musi być sporządzona na podstawie i zgodnie z drukiem formularza Zapytanie o Cenę, stanowiącym załącznik do SIWZ. Do oferty muszą być dołączone wszystkie wymagane ,wymienione w rozdziale II pkt 2 SIWZ - załączniki. 1.2. Dostawca obowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami SIWZ. 1.3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej (na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem). Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Dostawcy winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. 1.4. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Dostawcę więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie. 1.5. W przypadku, spółek cywilnych należy załączyć umowę spółki oraz dokument stwierdzający upoważnienie do występowania w obrocie prawnym każdego ze współwłaścicieli spółki. 1.6.Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na : - wszystkich kartkach oferty, - w miejscach, w których Dostawca naniósł zmiany. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką. 1.7. Wymagane jest, aby wszystkie kartki oferty były kolejno ponumerowane. 1.8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować na adres Zamawiającego i oznaczyć: Oferta na realizację pomocy rzeczowej w formie bonów towarowych - przetarg oraz oznaczyć nazwę i adres Dostawcy. 1.9. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Dostawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.10.Dostawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta odpowiednio oznakowana z dopiskiem ZMIANA. Koperty oznaczone dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Dostawcy, który wniósł zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 1.11.Dostawca nie może wprowadzić zmian do oferty po upływie terminu składania ofert. 1.12.Dostawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na kopercie WYCOFANE. Koperty oznaczone dopiskiem WYCOFANE będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Dostawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. 1.13.Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia odwołania. 1.14.Oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Dostawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Dostawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą : DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U z 1993r. Nr 47, poz. 211 z późn.zm.).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Warunki wymagane od Dostawców : 2.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy złożą wypełniony formularz Zapytanie o Cenę - zał.1 do SIWZ 2.2.Oświadczenie Dostawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z drukiem stanowiącym zał. Nr 3 do SIWZ. 2.3. Podpisany projekt umowy - zał.Nr 2 do SIWZ. 2.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pmocy Społecznej ul. Gdańska 17 , pokój 112, 66-620 Gubin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pmocy Społecznej w Gubinie ul. Gdańska 17 , pokój 112.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.