Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Gdynia: CRZP-27/09 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2009 roku - część II.
Numer ogłoszenia: 131319 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP-27/09 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2009 roku - część II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy sprzęt komputerowy, którego rodzaj i ilość oraz oczekiwane parametry techniczne określono w Specyfikacji technicznej - Formularz IV A. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych notebooków . Ilość zamawianego sprzętu opisano poniżej w punkcie B, a jego parametry techniczne w Specyfikacji technicznej - Formularz IV B.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się w tym postepowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1.posiadają ustawowe uprawnienia do wykonywania działalności, czynności określonych w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych w Rozdziale 8A oświadczeń i dokumentów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (ZUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.opisy - protokoły z badań wydajności oferowanych komputerów przeprowadzonych w-g testów Bapco SYSmark 2007 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: -dokument A1 - Wykonawcy składają wspólnie, a podpisuje pełnomocnik (lider) lub wszyscy wykonawcy wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy każdego z nich. -dokumenty A2, A3, A4 musi złożyć każdy z Wykonawców na poświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP -dokument B1 - Wykonawcy składają wspólnie Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni
ul. Morska 81-87
81- 225 Gdynia
budynek B
Inż. ds. Aparatury
pok. B-105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni ul. Morska 81-87 81- 225 Gdynia budynek B Inż. ds. Aparatury pok. B-105 w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami : W zakresie przedmiotu zamówienia: Ptaszyńska Barbara pok. B 105 e-mail: basiape@am.gdynia.pl, fax: (058) 69-01-288 Żabińska Maria pok. B 105 e-mail: mariazab@am.gdynia.pl , fax: (058) 69-01-288 w dni robocze w godz. 10.00-14.00. W zakresie formalnym: Grzegorz Muszyński pok. F-235, e-mail: g.muszynski@am.gdynia.pl, fax: (058) 69-01-421.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Roboty podczyszczeniowe na podejściu do portu Ustka w szacowanej ilości 60 000,00 m3 w roku 2025."
- Obsługa, konserwacja i nadzoru nad urządzeniami technologii basenowej oraz dokonywania napraw i usuwania awarii związanych z realizacją niniejszej umowy, w kompleksie administrowanym przez KPW Gdynia.
- Remonty lokali mieszkalnych II
- Remont budynku warsztatowego w Leśnym Ogrodzie Botanicznym "Marszewo" w Gdyni
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "REMONT I PIĘTRA (STRONA PRAWA) - BUDYNKU DIAGNOSTYCZNO ZABIEGOWEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁU UROLOGII"
- Usługa dotycząca jesiennej zbiórki liści na ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.