Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Henryków: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia i dociepleniu połaci dachowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi da-chu na budynku Nadleśnictwa Henryków przy ul. Polnej 5 w Henrykowie
Numer ogłoszenia: 131259 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków, ul. Polna 5, 57-210 Henryków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8105033, fax 074 8105189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Roboty budowlane.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia i dociepleniu połaci dachowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi da-chu na budynku Nadleśnictwa Henryków przy ul. Polnej 5 w Henrykowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej ( pręt fi 8 mm) nowe uchwyty, wsporniki i złącza z pomia-rami elektrycznymi i dokumentacją instalacji odgromowej, Rozebranie istniejącego i wykonanie nowego pokrycia dachówkowego z dachówki ceramicznej karpiówki ułożonej w koronkę Wzmocnienie skorodowanych i uszkodzonych elementów więźby dachowej z ewentualną wymianą całkowicie uszkodzonych, Rozebranie istniejących i wymurowanie nowych kominów w części ponad dachem i częściowo pod dachem z ce-gły pełnej klinkierowej ponad dachem i cegły pełnej zwykłej pod dachem z wykonaniem czapek kominowych i wylotów kominowych bocznych w kanałach wentylacyjnych i górnych w kanałach dymowych, Oczyszczenie elementów metalowych więźby dachowej z rdzy i zakonserwowanie przeciwrdzewne, Miejscowe wzmocnienie krokwi deskami grubości min. 32 mm, jednostronnie w miejscach osłabionych i uszko-dzonych, Montaż typowej folii dachowej i kontr łat dachowych, Wymiana ołacenia dachu na nowe, przekrój łat min. 40x60 mm, Wymiana okienek połaci dachowej w poziomie poddasza nieużytkowanego na nowe, Montaż nowej stolarki okiennej i wyłazów szklonych szybą zespoloną energooszczędną, Rozebranie starych i montaż nowych gąsiorów dachowych ceramicznych do dachówki karpiówki, Ocieplenie połaci dachowej (całość) wełną mineralną gr 16 cm wraz z montażem folii paroizolacyjnej łączonej ta-śmą dwustronną, mocowaniem warstwy izolacji z wełny od spodu sznurkiem i obiciem od spodu płytami OSB 3, gr. 6 mm, Montaż nowych ( typowych metalowych lub drewnianych ) ław kominiarskich, Wymiana elementów odeskowania zewnętrznego okapów i krawędzi dachu na nowe z zaimpregnowaniem drew-na i zachowaniem istniejącej kolorystyki w kolorze ciemnego brązu, Wymiana desek czołowych i wiatrownic z impregnacją i zachowaniem kolorystyki jak wyżej, Rozebranie starych i wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej ( kominy, kosze, pasy nadrynnowe, gzymsy i inne), ( ciemny brąz), Rozebranie starych i montaż nowych rynien fi 150 mm z blachy stalowej powlekanej na nowych hakach rynno-wych w rozstawie mx. co 60 cm, ( ciemny brąz), Montaż płotków śnieżnych typowych nad wejściami do budynku w kolorze obróbek blacharskich, Rozebranie starych i montaż nowych rur spustowych fi 120 mm z blachy powlekanej z nowymi uchwytami i czyszczakami z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej ( ciemny brąz), Wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek na wysypisko śmieci wraz z poniesieniem przez Wykonawcę kosz-tów opłat wysypiskowych, Wykonanie robót towarzyszących , wykończeniowych i zabezpieczających oraz konserwacyjnych,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 5000 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych.) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. I O Ziębice 82 1090 2385 0000 0006 0600 0107z dopiskiem :Wadium-nr sprawy ZP 04 2007-(nazwa zadania). Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręcze-niach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie za-mawiającego w godz.7-14, tel. 074 8105033, natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z orygi-nałem kserokopię. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporzą-dzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wa-dium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 08 lipca 2008 r., do godz. 9:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym za-mawiającego. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wy-kluczony z postępowania z mocy art. 24 ust.2.pkt 4 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z mocy art. 24 ust.4 ustawy PZP. 8) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 9) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 10) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : prowadzenie działalności gospodarczej m in. w zakresie wykonywania robót bu-dowlanych niniejszy przedmiot zamówienia. Wymagane jest posiadanie ważnych uprawnień budowlanych przez kierownika budowy ( robót) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego oraz aktualne potwierdzenie opłacania składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany jest wykaz zrealizowanych zamówień odpowiadających przedmiotowemu zamówieniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 zadania, tożsame lub podobne z przedmiotem niniejszego postępowania, wartość każdego zadania nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Określenie wykonanie zadania tożsamego lub podobnego z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie robót remontowych lub inwestycyjnych łącznie w wymaganych branżach budowlanych ( ogólnobu-dowlana: roboty pokrywcze, izolacje cieplne i elektrycznej: i instalacje odgromowe i elektryczne na obiektach o przybliżonych parametrach technicznych (kubatura, powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa lub po-wierzchnia dachu ). c) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia: wymagany wykaz urządzeń i sprzętu budowlany niezbędnego do realizacji przedmiotowego zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : wymagany wykaz osób zatrudnionych do realizacji zadania i posiadanych kwalifikacji. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: wymagane dostarczenie dokumentów jak w punkcie nr 9. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 PZP) g) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączo-nych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych art. 25 ust. 1 PZP oświadczeń lub dokumentów lub złożenie wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów jest możliwe przy zachowaniu przepisów określonych art. 26 ust. 3 i 4 PZP. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. na-zwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia siłami własnymi. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku, zał. nr 1, b) uproszczony kosztorys ofertowy wg dołączonego wzoru kosztorysu ofertowego, zał. nr 8, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu ofertowym, zał. nr 1, f) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: dotyczy kierownika budowy, wykonawców lub kierowników robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisów szczególnych, g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu ofertowym wg zał. nr 5, j) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z dołączonymi referencjami, zał. nr 4, k) oświadczenie Wykonawcy że posiada środki finansowe lub ma dostęp do środków finansowych umożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) potwierdzającej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia, 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od po-zostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Henryków ul. Polna 5 57 - 210 Henryków tel. 0-74/8105033 fax. 0-74/8105189 biuro.henrykow@wroclaw.lasy.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Henryków ul. Polna 5 57 - 210 Henryków sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.08.2008.
INNE PRZETARGI HENRYKÓW
więcej: przetargi HENRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.