Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Pleszew: Dostawa sterylizatora parowego 6 STE
Numer ogłoszenia: 131196 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, fax 062 74 20 900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sterylizatora parowego 6 STE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylizatora parowego o parametrach minimalnych: - zasilany parą z własnej, wbudowanej, elektrycznej wytwornicy pary - przelotowy 2 drzwiowy zabudowany w jedną ścianę - pojemność komory 6 jednostek STE w komplecie: - wózek transportowy za/wyładowczy - 2 szt. - wózek wsadowy umożliwiający umieszczenie w komorze sterylizatora koszy sterylizacyjnych i/lub kontenerów sterylizacyjnych - 1 szt. 2.Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty pełną gwarancją producenta, wyprodukowany nie dawniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty. 3.Zamówienie obejmuje: - dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z niezbędnymi dokumentami, - montaż i próbne uruchomienie, - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonego sprzętu, - serwis gwarancyjny. 4. Wykonawca zapewnia serwisowanie oraz dostępność części zamiennych w okresie nie krótszym niż 10 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Niezbędne nakłady związane z zabudową sterylizatora poniesie Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał należycie przynajmniej 2 dostawy sterylizatora parowego przelotowego o pojemności przynajmniej 6 jednostek STE. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca = 10. Wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów zostaną zaproszeni do negocjacji. Wykonawca, który załączy 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia otrzyma 1 pkt. Za każdy następny dokument +1 pkt ale maksymalnie 5. Z załączonych do oferty dokumentów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia zostanie wybranych 6 o największej wartości zamówienia. Ich łączna wartość zostanie porównana z wartościami dostaw wykonanych przez pozostałych Wykonawców. Wykonawca, który wykaże się najwyższą wartością dostaw otrzyma 5 pkt. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane na podstawie następującego wzoru: wartość dostaw badana / wartość dostaw najwyższa * 5 pkt = przyznana liczba pkt
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 5
- 3. Ocena techniczna - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NIE DOTYCZY.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4312P w Szymanowicach w zakresie dobudowy chodnika
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego - instalacja hydrantowa
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.