eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 131153 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: 1. Zestaw komputerowy - 21 szt. 2. Zestaw komputerowy - 3 szt. 3. Zestaw komputerowy - 5 szt. 4. Notebook - 3 szt. 5. Notebook - 1 szt. 6. Notebook - 1 szt. 7. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 15 szt. 8. Monitor LCD 24 - 1 szt. 9. Monitor LCD 27 - 6 szt. CZĘŚĆ II: 1. Drukarka atramentowa A3 - 4 szt. 2. Drukarka atramentowa A4 - 3 szt. 3. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 5 szt. 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A3 - 1 szt. 5. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 5 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 7. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym - 1 szt. CZĘŚĆ III: 1. Projektor multimedialny - 1 szt. 2. Kabel zasilający łączący komputer z UPS - 30 szt. 3. Napęd optyczny DVD+/- RW, panel w kolorze czarnym - 10 szt. 4. Dysk przenośny 2,5 USB 500 GB, z kablem USB - 1 szt. 5. Dysk twardy 3,5 500 GB SATA - 1 szt. 6. Bateria do zasilacza UPS (APC, Lestar), 12V 7Ah - 25 szt. 7. Bateria do zasilacza UPS (Eaton), 12V 7Ah - 5 szt. 8. Pamięć operacyjna RAM 2GB DDR2 - 11 szt. 9. Pamięć przenośna pendrive 16GB, odczyt min. 20MB/s, zapis min. 10MB/s - 26 szt. 10. Pamięć serwerowa ECC Fully Buffered DDR2, w komplecie 2x2GB - 2 kpl. 11. Projektor multimedialny - 1 szt. CZĘŚĆ IV: 1. Program Norma Pro - aktualizacja - 2 szt. 2. Norma Pro - kolejne stanowisko - 1 szt. 3. Adobe Photoshop EXT CS5 PL Win - 1 szt. 4. AutoCAD 2013 LT w polskiej wersji językowej - 1 szt. 5. MS Office 2010 PL MOLP - 34 szt. CZĘŚĆ V: 1. Komputer przenośny (model wzorcowy sugerowany przez producenta oprogramowania, dla którego jest przeznaczony komputer - PSION Workabout Pro 3) - 7 szt. 2. Drukarka termiczna z bluetooth (model wzorcowy sugerowany przez producenta oprogramowania, dla którego jest przeznaczona drukarka - Mefa 2010K) - 8 szt. CZĘŚĆ VI: 1. Telewizor LED 40 FullHD (1920x1080) z wejściem PC oraz HDMI - 3 szt. CZĘŚĆ VII: 1. Aktualizacja do urządzenia diagnostycznego NAWIGATOR TXT - 1 szt. CZĘŚĆ VIII: 1. Przedłużenie subskrypcji do programu antywirusowego posiadanego przez Zamawiającego - dla 182 stanowisk 2. Dodatkowe licencje do programu antywirusowego posiadanego przez Zamawiającego - 20 szt. UWAGI: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych nazw (znaków towarowych). 3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu oraz standaryzację posiadanego sprzętu i oprogramowania, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4.Warunki gwarancji: 4.1. Dostarczony produkt musi posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie. 4.2. W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania usterek uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego. 4.3. Z uwagi na ochronę danych osobowych komputery przekazywane do naprawy będą pozbawione dysku twardego. Wykonawca wymontuje go przy Zamawiającym komisyjnie. 4.4. W sytuacji, gdy ten sam element komputera lub urządzenie będzie naprawiany 3 razy, Zamawiający ma prawo do wymiany tegoż elementu lub urządzenia na nowy taki sam lub odpowiedni. 4.5. Długość okresu gwarancyjnego: a) gwarancja na zestawy komputerowe wymienione w Części I, poz. 1, 2, 3 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5, Część I, pozycja 1.14. b) gwarancja na notebooki wymienione w Części I, poz. 4, 5 i 6 - 36 miesięcy na miejscu u Zamawiającego, c) na pozostały sprzęt - warunki gwarancji oferowane przez producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 38.65.21.20-7, 48.31.00.00-4, 42.96.20.00-7, 48.41.10.00-2, 31.68.25.30-4, 48.32.20.00-1, 31.22.44.00-6, 48.76.00.00-3, 48.76.10.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7, 48.31.00.00-4, 48.32.10.00-4, 30.23.46.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa spełnia wymagania SIWZ; załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy wraz z wypisanymi parametrami technicznymi, eksploatacyjnymi i osiągami oferowanego sprzętu potwierdzającymi równoważność oferowanych produktów opisanych w SIWZ, w przypadku oferowania produktów równoważnych. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników do niej oraz umowy w przypadku jego udzielenia. 4.Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy - 21 szt. 2. Zestaw komputerowy - 3 szt. 3. Zestaw komputerowy - 5 szt. 4. Notebook - 3 szt. 5. Notebook - 1 szt. 6. Notebook - 1 szt. 7. Zasilacz awaryjny UPS o mocy czynnej min. 450W - 15 szt. 8. Monitor LCD 24 - 1 szt. 9. Monitor LCD 27 - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka atramentowa A3 - 4 szt. 2. Drukarka atramentowa A4 - 3 szt. 3. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 5 szt. 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A3 - 1 szt. 5. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 5 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 7. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.23.21.00-8, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Projektor multimedialny - 1 szt. 2. Kabel zasilający łączący komputer z UPS - 30 szt. 3. Napęd optyczny DVD+/- RW, panel w kolorze czarnym - 10 szt. 4. Dysk przenośny 2,5 USB 500 GB, z kablem USB - 1 szt. 5. Dysk twardy 3,5 500 GB SATA - 1 szt. 6. Bateria do zasilacza UPS (APC, Lestar), 12V 7Ah - 25 szt. 7. Bateria do zasilacza UPS (Eaton), 12V 7Ah - 5 szt. 8. Pamięć operacyjna RAM 2GB DDR2 - 11 szt. 9. Pamięć przenośna pendrive 16GB, odczyt min. 20MB/s, zapis min. 10MB/s - 26 szt. 10. Pamięć serwerowa ECC Fully Buffered DDR2, w komplecie 2x2GB - 2 kpl. 11. Projektor multimedialny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20-7, 31.68.25.30-4, 31.22.44.00-6, 30.23.46.00-4, 31.40.00.00-0, 30.23.61.11-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program Norma Pro - aktualizacja - 2 szt. 2. Norma Pro - kolejne stanowisko - 1 szt. 3. Adobe Photoshop EXT CS5 PL Win - 1 szt. 4. AutoCAD 2013 LT w polskiej wersji językowej - 1 szt. 5. MS Office 2010 PL MOLP - 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.31.00.00-4, 48.41.10.00-2, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer przenośny (model wzorcowy sugerowany przez producenta oprogramowania, dla którego jest przeznaczony komputer - PSION Workabout Pro 3) - 7 szt. 2. Drukarka termiczna z bluetooth (model wzorcowy sugerowany przez producenta oprogramowania, dla którego jest przeznaczona drukarka - Mefa 2010K) - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor LED 40 FullHD (1920x1080) z wejściem PC oraz HDMI - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja do urządzenia diagnostycznego NAWIGATOR TXT - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużenie subskrypcji do programu antywirusowego posiadanego przez Zamawiającego - dla 182 stanowisk 2. Dodatkowe licencje do programu antywirusowego posiadanego przez Zamawiającego - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.