eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › DOR-271-2/10 Florystyka z elementami decoupage, z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Nowy Sącz: DOR-271-2/10 Florystyka z elementami decoupage, z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych.
Numer ogłoszenia: 131153 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91217 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOR-271-2/10 Florystyka z elementami decoupage, z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia Florystyka z elementami decoupage, z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych dla 20 osób bezrobotnych. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie dla 20 osób bezrobotnych szkolenia Florystyka z elementami decoupage, z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych 2. Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie florysty z elementami decoupage z obsługą kasy fiskalnej i terminali płatniczych. Ponadto Zamawiający wymaga, aby kursanci uzyskali podstawowe informacje pozwalające na ewentualne rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej związanej z tematyką szkolenia. 3. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 4. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi 50 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe odbywały się maksymalnie w dwie soboty, które wliczone są w czas trwania szkolenia. 5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Miastem Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć nie przekraczał 3 godzin zegarowych. 6. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza miastem Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 6.1. Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć (ewentualnie w sobotę, w przypadku realizacji zajęć w tym dniu); 6.2. Wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. 6.3. Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. 7. W przypadku realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 8. Liczba godzin zajęć powinna obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych tygodniowo. 9. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek (ewentualnie w sobotę, w przypadku realizacji zajęć w tym dniu); 10. Zajęcia teoretyczno - zawodowe i praktyczne nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. 11. Ośrodek Szkoleniowy realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. 12. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 340 godzin zegarowych, w tym: 12.1. 100 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: a) 65 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku - florysty z wykorzystaniem elementów decoupage b) 20 godzin pracy na kasie fiskalnej z wykorzystaniem terminali płatniczych c) 15 godzin - tematyka dotycząca prowadzenia własnej działalności gospodarczej 12.2. 60 godzin zajęć w formie warsztatów praktycznych z technik zdobienia metodą decoupage. Zamawiający wymaga, aby zajęcia z technik zdobienia decoupage prowadzone były w formie praktycznych warsztatów stacjonarnych z podziałem na dwie 10-osobowe grupy. 12.3. 180 godzin zajęć praktycznych w kwiaciarniach. Liczba osób na zajęciach praktycznych w danej kwiaciarni nie powinna być większa niż 3 osoby. 13. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe przeprowadzono w następującej kolejności: Moduły teoretyczno - zawodowe w tym zajęcia z przedsiębiorczości, warsztaty praktyczne z technik zdobienia metodą decoupage, a jako ostatni moduł praktyczny w kwiaciarniach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOWARZYSZENIE NA RZECZ WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INICJATYW LOKALNYCH STOPIL, ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 341800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.