Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Brodnica: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 131138 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa należąca do kategorii 80500000-9 /wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień/ - usługi szkoleniowe. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r. usługi szkolenia w zakresie ABC przedsiębiorczości. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w tut. Urzędzie, które chcą podjąć własną działalność gospodarczą. 1) Cel szkolenia Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych na szkolenie w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej. 2) Program szkolenia Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami § 75 ust 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 ze zm.). Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 40 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa to 45 minut zajęć edukacyjnych) i uwzględniać co najmniej: a) Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: - Formy organizacyjne działalności gospodarczej - Rejestracja firmy krok po kroku - Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa b) Aspekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej w tym: - Podatki w działalności gospodarczej - Wybór formy opodatkowania - Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ubezpieczeń społecznych - Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym - Ewidencja finansowo-księgowa - zajęcia praktyczne c) Prawo pracy, w tym: - Prawa i obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy - Akta osobowe d) Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację, w tym: - Struktura biznesplanu - Analiza elementów biznesplanu - Procedura sporządzania biznesplanu - Sporządzenie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia e) Zakładam własną firmę - zajęcia warsztatowe dotyczące opracowania wstępnej wersji wniosku: - Wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych - Wypełnienie dokumentów przez platformę CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) - zajęcia praktyczne. Instytucja szkoleniowa będzie zobowiązana do: - wydania każdemu uczestnikowi szkolenia opinii o przygotowanym przez niego wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej. - sporządzenia rejestru wniosków wraz z opiniami Szkolenia będą realizowane okresowo zależnie od potrzeb Zamawiającego. We wskazanym wyżej okresie Zamawiający uzgadniać będzie z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia i termin szkolenia. Szkoleniem objętych będzie minimum 10 osób na każdej edycji kursu. Szkolenie winno odbywać się w formie kursu obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania kursu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. 3) Miejsce realizacji szkolenia: Brodnica. 4) Szkolenie może być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kserokopia posiadanego certyfikatu jakości usług, tj. pisemnego dokumentu zwanego certyfikatem zapewniającego, że usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisami prawnymi (jeżeli posiada)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia, służącej do oceny szkolenia Informacja o dostosowaniu programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje Informacja o sposobie organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia Informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Dostosowanie programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 3
- 3 - Jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych (...) - 10
- 4 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 5
- 5 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 10
- 6 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków (...) - 7
- 7 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (...) - 3
- 8 - Sposób organizacji zajęć praktycznych, określonych w programie szkolenia - 5
- 9 - Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
ul. Żwirki i Wigury 3
87-300 Brodnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica sekretariat - pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie moż być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Usługa opracowania PFU dla zad. inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków edukacyjnych w Powiecie Brodnickim
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2026
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





