eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaABC przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Brodnica: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 131138 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa należąca do kategorii 80500000-9 /wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień/ - usługi szkoleniowe. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r. usługi szkolenia w zakresie ABC przedsiębiorczości. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w tut. Urzędzie, które chcą podjąć własną działalność gospodarczą. 1) Cel szkolenia Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych na szkolenie w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej. 2) Program szkolenia Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami § 75 ust 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 ze zm.). Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż 40 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa to 45 minut zajęć edukacyjnych) i uwzględniać co najmniej: a) Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: - Formy organizacyjne działalności gospodarczej - Rejestracja firmy krok po kroku - Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa b) Aspekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej w tym: - Podatki w działalności gospodarczej - Wybór formy opodatkowania - Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ubezpieczeń społecznych - Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym - Ewidencja finansowo-księgowa - zajęcia praktyczne c) Prawo pracy, w tym: - Prawa i obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy - Akta osobowe d) Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację, w tym: - Struktura biznesplanu - Analiza elementów biznesplanu - Procedura sporządzania biznesplanu - Sporządzenie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia e) Zakładam własną firmę - zajęcia warsztatowe dotyczące opracowania wstępnej wersji wniosku: - Wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych - Wypełnienie dokumentów przez platformę CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) - zajęcia praktyczne. Instytucja szkoleniowa będzie zobowiązana do: - wydania każdemu uczestnikowi szkolenia opinii o przygotowanym przez niego wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej. - sporządzenia rejestru wniosków wraz z opiniami Szkolenia będą realizowane okresowo zależnie od potrzeb Zamawiającego. We wskazanym wyżej okresie Zamawiający uzgadniać będzie z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia i termin szkolenia. Szkoleniem objętych będzie minimum 10 osób na każdej edycji kursu. Szkolenie winno odbywać się w formie kursu obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania kursu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. 3) Miejsce realizacji szkolenia: Brodnica. 4) Szkolenie może być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kserokopia posiadanego certyfikatu jakości usług, tj. pisemnego dokumentu zwanego certyfikatem zapewniającego, że usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisami prawnymi (jeżeli posiada)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia, służącej do oceny szkolenia Informacja o dostosowaniu programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje Informacja o sposobie organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia Informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Dostosowanie programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - 3
  • 3 - Jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych (...) - 10
  • 4 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 5
  • 5 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 10
  • 6 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków (...) - 7
  • 7 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (...) - 3
  • 8 - Sposób organizacji zajęć praktycznych, określonych w programie szkolenia - 5
  • 9 - Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica sekretariat - pok. 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie moż być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.