eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › IMPLANTY DO OSTEOTOMII, KLAMRY KOSTNE ( nr rej. A/21/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Poznań: IMPLANTY DO OSTEOTOMII, KLAMRY KOSTNE ( nr rej. A/21/10)
Numer ogłoszenia: 131125 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY DO OSTEOTOMII, KLAMRY KOSTNE ( nr rej. A/21/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do osteotomii i klamer kostnych określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 3 pakietach. UWAGA ! 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. 2) Dla pakietu nr 2 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie klamer zaciskowych o regulowanym stopniu kompresji. 3) Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład implantu. Zamawiający wymaga aby: - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach, zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały trwałe oznaczenie umożliwiające ich identyfikację; - wszystkie elementy implantów zaoferowanych w danym pakiecie pochodziły od jednego producenta. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia implantów do magazynu Apteki w terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia wysłania zamówienia do Wykonawcy drogą telefoniczną lub faks -em; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach: minimum po 2 komplety. Wykonawca musi uwzględniać zestaw umożliwiający płynne wykonanie planowych zabiegów; - dostarczenia (w sytuacjach wyjątkowych) dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - wymiana zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium będzie odbywać się na koszt Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium zgodnie z jego przeznaczeniem; - konserwacji oraz wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium; - wymiany na własny koszt dostarczonych implantów, których termin ważności będzie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego; - dostarczenia wraz z ofertą opisu warunków sterylizacji oferowanych produktów; - dostarczenie wraz z ofertą opisów techniki wszczepiania ( w języku polskim); - dostarczania ( już z pierwszą dostawą) implantów do osteotomii, mikropłytki i klamry w pojemnikach segregujących ww. elementy; - dostarczenie wraz z ofertą implantów certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenie wraz z ofertą osobno spiętych oryginalnych katalogów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów i techniki wszczepiania ( w języku polskim lub angielskim). Ww. katalogi należy przesłać wraz z ofertą także w formie elektronicznej; - dostarczenia wraz z ofertą informacji/oświadczenia o braku przeciwwskazań po wszczepieniu ww. implantów do wykonywania Rezonansu Magnetycznego lub wskazanie do jakiej wartości tesli można wykonywać Rezonans Magnetyczny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Na wezwanie Zamawiającego (w ciągu 3 dni od dnia wezwania), próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. 2) Oryginalne katalogi z kodami produktów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów i techniki wszczepiania (w języku polski lub angielskim). W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. (Katalog winien być dołączony do oferty osobno tzn., że nie powinien być spięty z ofertą). Ww. Katalogi należy również w formie elektronicznej dołączyć do oferty. 3) Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonej pozycji cennika.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem właściwego rejestru. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Opisów techniki wszczepiania implantów (w języku polskim). 5) Informacja (katalog, folder, ulotka) lub oświadczenie wykonawcy o braku przeciwwskazań, po wszczepieniu zaoferowanego implantu, do wykonywania badania Rezonansem Magnetycznym lub wskazanie do jakiej wartości tesli można takie badanie wykonać. 6) Szczegółowy opis warunków sterylizacji oferowanych implantów. 7) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawców, którzy mają zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Elementy do osteotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy do osteotomii - szczegółowy opis - Załącznik nr 2 do SIWZ - cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Klamry kostne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klamry kostne - Szczegółowy opis Załącznik nr 2 do SIWZ - Cennik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Mikropłytki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikropłytki - Szczegółowy opis - Załącznik nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.