eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinNadzór autorski nad zadaniem pn.Punkt widokowy przy Al. Kołłątaja wraz z zagospodarowaniem wejść do podziemi realizowanym w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Będzin: Nadzór autorski nad zadaniem pn.: Punkt widokowy przy Al. Kołłątaja wraz z zagospodarowaniem wejść do podziemi realizowanym w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 131118 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór autorski nad zadaniem pn.: Punkt widokowy przy Al. Kołłątaja wraz z zagospodarowaniem wejść do podziemi realizowanym w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia robót budowlanych na terenie sąsiadującym z wejściem do podziemnych korytarzy góry zamkowej zlokalizowanych od strony Al. Kołłątaja w ramach zadania Punkt widokowy przy Al. Kołłątaja wraz z zagospodarowaniem wejść do podziemi realizowanym w ramach projektu subregionalnego Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zakres zadania obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. Roboty budowlane swym zakresem obejmują następujące elementy: 1/ odtworzenie punktu widokowego wraz ze schodami terenowymi, 2/ realizację wejść do podziemi pod wzgórzem zamkowym w Będzinie, obejmującą m.in: - zagospodarowanie terenu, zieleń, - wykonanie ścian oporowych i obiektów: wejścia do podziemi, taras widokowy i mostek, w tym roboty budowlano - montażowe, izolacje, odwodnienia, dylatacje oraz roboty rozbiórkowe, - wykonanie robót branży elektrycznej, w tym budowę oświetlenia terenu, wykonanie rozdzielnic odbiorczych oraz ochrony przeciwporażeniowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji, których dotyczy nadzór autorski określony jest poprzez dokumentację projektową, specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1. Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji tych robót z dokumentacją projektową. 2. Wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dotyczących projektu budowlanego i wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w terminie nie później niż 3 dni robocze od daty ich zgłoszenia. 3. Uzgadnianie z Zamawiającym, Wykonawcą robót budowlanych, projektantem oraz wskazanymi przez Zamawiającego organami, których właściwość merytoryczna dla przedmiotu projektu wynika z przepisów prawa, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy, lub inspektora. 4. Czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na realizację inwestycji. 5. Uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w naradach technicznych, organizowanych przez Zamawiającego. 6. Uczestniczenie w odbiorach częściowych, technicznych oraz w odbiorze i końcowym robót. 7. Zapewnienie udziału przedstawicieli poszczególnych branż budowlanych w sprawowaniu nadzoru autorskiego zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia. 8.Żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową. 9. Wykonanie analizy wszystkich zmian zaistniałych w trakcie realizacji zadania w celu podjęcia decyzji w zakresie charakteru dokonywanych odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę. 10. Osoba sprawująca nadzór autorski dokonuje w dzienniku budowy wpisów wynikających z wypełnienia swoich obowiązków. 11. Wykonawca ma obowiązek żądać wpisem do dziennika budowy wstrzymania robót budowlanych i doprowadzenia ich do stanu zgodnego z dokumentacją projektową w przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentacją projektową lub możliwości powstania zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi lub dla mienia. 12. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji inwestycji, a w szczególności o powstałych w trakcie realizacji inwestycji rozbieżnościach z dokumentacja projektową. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również wykonywanie usług projektowych obejmujących: 1. Opracowanie projektowych rozwiązań zamiennych wynikłych w trakcie realizacji robót i nie objętych projektem w zakresie projektu budowlano - wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru, aktualizacja rozwiązań projektowych wraz z wyprzedzającym uzyskaniem pisemnie potwierdzonej zgody Projektanta do wszelkich zmian rozwiązań projektowych, udokumentowanie oraz kwalifikacja zmian (zmiany istotne czy nieistotne) wprowadzanych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, poprzez: - zapisy na rysunkach, wchodzących w skład dokumentacji, - rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją, jaki element zastępują, - wpisy do dziennika budowy - protokoły lub notatki służbowe podpisane przez Zamawiającego i Projektanta. 2. Prace związane z wystąpieniem do instytucji opiniujących w celu uzyskania wszelkich niezbędnych zgód i decyzji potrzebnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę. 3. Wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu i uzyskanie nowego pozwolenia na budowę (lub odpowiedniego dokumentu pozwalającego realizować roboty zgodnie z Prawem budowlanym), w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do projektu, 4. Przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, w tym w szczególności ekspertyzy w zakresie zastosowania przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek powyższy zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi sprawowania nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi lub opracowania dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi - w tym jedna usługa nadzoru autorskiego pełniona przy robotach budowlanych na obszarach stref ochrony konserwatorskiej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) architektonicznej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej: 2.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, - wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. - wydłużenia terminu ukończenia robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 267 92 38 fax. 32 267 91 34 przetargi@um.bedzin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok.115 Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt subregionalny Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia, który współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.