Ogłoszenie nr 13108 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Ozimek: Dostawa ciepła dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku, ul. Daniecka 12 a, 46-040 Ozimek, w okresie od 01.01.2017r. na czas nieokreślony.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im.Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny
118244000000, ul.
ul. Daniecka
14,
46040
Ozimek, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 651 276, faks
774 651 276, e-mail
info@sp2.ozimek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostki związane z samorządem- szkoła podstwowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciepła dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku, ul. Daniecka 12 a, 46-040 Ozimek, w okresie od 01.01.2017r. na czas nieokreślony.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciepła w postaci gorącej wody dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku, u. Daniecka 12a, 46-040 Ozimek, z lokalnego źródła, w okresie od 01.01.2017r. na czas nieokreślony. Dostawa energii cieplnej odbywać się będzie na warunkach określony przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 86, poz. 625 z póź. zmn.), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. Moc cieplna zamówiona- 0,04 MW. Grupa taryfowa L-2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145863.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36465.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.1 lit.a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.1 lit.a ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy dostawy mogą być swiadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych obiektywnym charakterze. W postępowaniu na dostawę ciepła dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku w okresie od 01.01.2017r. na czas nieokreślony spełnione są powyższe warunki. Dostawę ciepła z przyczyn technicznych i formalnych może wykonać tylko jeden wykonawca, ponieważ placówka jest podłączona do lokalnego źródła ciepła znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Ozimku. Instalacja ciepłownicza służąca zaopatrzeniu w ciepło oraz urządzenia znajdujące się w kotłowni lokalnej są własnością Wykonawcy. Istniejące przyczyny techniczne uniemożliwiają powierzenie realizacji tego zamówienia innemu Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.