eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaRealizacja trzech zadań drogowychZADANIE 1 - Budowa ul. Wspólnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 2 - Budowa ul. Podleśnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 3 - Budowa ul. Jagodowej w Trzebini - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Trzebinia: Realizacja trzech zadań drogowych: ZADANIE 1 - Budowa ul. Wspólnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 2 - Budowa ul. Podleśnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 3 - Budowa ul. Jagodowej w Trzebini - etap I
Numer ogłoszenia: 131029 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja trzech zadań drogowych: ZADANIE 1 - Budowa ul. Wspólnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 2 - Budowa ul. Podleśnej w Pile Kościeleckiej - etap I ZADANIE 3 - Budowa ul. Jagodowej w Trzebini - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: ZADANIE 1 - Budowa ul. Wspólnej w Pile Kościeleckiej - etap I Roboty ziemne, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o powierzchni ok. 710,00 m2. ZADANIE 2 - Budowa ul. Podleśnej w Pile Kościeleckiej - etap I Roboty ziemne, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o powierzchni ok. 858,00 m2. ZADANIE 3 - Budowa ul. Jagodowej w Trzebini - etap I Roboty ziemne, odwodnienie - kanał w rur PVC o długości ok. 177,00 m, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o powierzchni ok. 1 167,00 m2. Każde z trzech zadań objętych postępowaniem przetargowym nie będzie realizowane w całym zakresie wynikającym z zamieszczonej dokumentacji projektowej. Zamawiający dokonał etapowania każdego z zadań. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ WYŁĄCZNIE PIERWSZE ETAPY REALIZACJI KAŻDEJ INWESTYCJI - które obejmują następujące elementy wyszczególnione według przedmiaru robót: Budowa ul. Wspólnej w Pile Kościeleckiej - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE (tylko poz. nr 1 - roboty pomiarowe) 2. ROBOTY ZIEMNE 3. ZABUDOWANIE RUR OCHRONNYCH 6. PODBUDOWY (tylko poz. 22 i 23 - warstwa wzmocnionego podłoża z kamienia łamanego poz. 26 i 27 - warstwa odcinająca poz. 39 - wykonanie tymczasowych połączeń zjazdów z terenem) 9. ORGANIZACJA RUCHU Budowa ul. Podleśnej w Pile Kościeleckiej - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE (tylko poz. nr 1 - roboty pomiarowe) 2. ROBOTY ZIEMNE 3. ZABUDOWANIE RUR OCHRONNYCH 6. PODBUDOWY (tylko poz. 22, 23, 24, 25 - warstwa wzmocnionego podłoża z kamienia łam. poz. 28 i 29 - warstwa odcinająca poz. 41 - wykonanie tymczasowych połączeń zjazdów z terenem) 9. ORGANIZACJA RUCHU Budowa ul. Jagodowej w Trzebini - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2. ROBOTY ZIEMNE 3. ZABUDOWANIE RUR OCHRONNYCH 5. ELEMENTY ODWODNIENIA 6. SYSTEM ROZSĄCZAJĄCY 7. PODBUDOWY (tylko poz. 34 - profilowanie i zagęszczanie podłoża poz. 35 i 36 - stabilizacja cementem poz. 37 i 38 - warstwa mrozoochronna poz. 39 - dolna warstwa podbudowy tłuczniowej poz. 47 - wykonanie tymczasowych połączeń zjazdów z terenem) 10. ORGANIZACJA RUCHU Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu robót będzie obowiązkiem Wykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE WYKONANIA OŚWIETLENIA NA ŻADNEJ Z TRZECH DRÓG Uwaga: przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 11 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi z uwzględnieniem wymagań i warunków zawartych w uzgodnieniach branżowych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Załączone do siwz przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu wyceny.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie): - min. 3 zamówień o powierzchni nie mniejszej niż 1 100 m2 (każde zadanie) w zakresie wykonania nawierzchni lub podbudowy z kruszywa łamanego - min. 1 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 170 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie: - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności Drogowej - kierownik budowy, - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. b) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie: 1) Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja, firmy podwykonawcy). 2) Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami uzbrojenia występującego w pasie drogowym realizowanego zadania. Termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do ich likwidacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Gminy, Referat Dróg i Transportu Publicznego Urzędu Miasta w Trzebini ul. Piłsudskiego 14, pok. nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Wydział Rozwoju Gminy, Referat Dróg i Transportu Publicznego Urzędu Miasta w Trzebini ul. Piłsudskiego 14, pok. nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.