To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Koszalin: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 131003 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113051 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Koszalińskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych z obiektów Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ I. Zamówienie obejmuje : 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z pojemników w ilości ok. 5200 m3 (rocznie) z obiektów Zamawiającego. 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z obowiązującym systemem zbioru odpadów w ilości : 1100 l - 17 szt. KP-7 - 6 szt. w miejsca wskazane przez Zamawiającego: ul. Rejtana 15 (plac utwardzony) - 1 kontener KP 7 ul. Rejtana 13 (zsyp na śmieci) - 3 pojemniki 1100 l ul. Rejtana 11 (zsyp na śmieci) - 3 pojemniki 1100 l ul. Rejtana 5a (śmietnik murowany) - 5 pojemników 1100 l ul. Kwiatkowskiego 6a - 1 kontener KP 7 ul. Racławicka 15-17 - 1 kontener KP 7 6 pojemników 1100 l ul. Kwiatkowskiego 6e - 1 kontener KP 7 ul. Śniadeckich 2 - 2 kontener KP 7 3. Wykonawca zobowiązuje się do zmiany rodzajów (pojemność) lub ilości pojemników ustalonych w 2, na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni dodatkowy wywóz odpadów z pojemników, poza ustalonym harmonogramem, na podstawie telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 5. Dodatkowy wywóz pojemników nastąpi w terminie do 24 godzin od zgłoszenia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowych pojemników na odpady po pracach porządkowych (gałęzie, liście, gruz, odpady poprodukcyjne, itp.) w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego na podstawie telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 7. Dodatkowy wywóz odpadów będzie każdorazowo potwierdzany pisemnie przez Zamawiającego na druku potwierdzenie wywozu wystawionym przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zmniejszenia częstotliwości wywozu odpadów z obiektów ujętych w harmonogramie (załącznik nr 1 do umowy) na podstawie pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego. 9. Zmiana częstotliwości wywozu nastąpi w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego. 10. Wykonawca dopuszcza możliwość zmniejszenia częstotliwości wywozu odpadów z obiektów Politechniki Koszalińskiej w okresie całego roku kalendarzowego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do : -wywożenia i unieszkodliwiania odpadów z pojemników zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz zgłaszanych telefonicznie, -ustawienia pojemników po ich opróżnieniu na poprzednie miejsce, -usunięcia odpadów pozostałych przy opróżnieniu pojemników. 12. Zamawiający zobowiązany jest do: -wydzielenia utwardzonego stanowiska na pojemniki, położonego przy drodze dojazdowej do obiektów, zapewniającego swobodny dostęp do pojemników, -zabezpieczenia utwardzonego dojazdu do stanowisk na pojemniki, -nie składowania do pojemników ziemi, gruzu, odpadów poprodukcyjnych. 13. W przypadku niemożliwości wykonania usługi przez Wykonawcę w określonym harmonogramem terminie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, usługa zostanie wykonana w terminie do 24 godzin w okresie letnim i do 48 godzin w okresie zimowym. 14. Wykonanie usługi w terminie ustalonym uważa się za wykonaną zgodnie z harmonogramem. 15. Wykonanie usługi nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: -Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 z 1996 r. z późn. zm.) -Ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62 z 2001r. z późn. zm.) -Uchwała Rady Miejskiej w Koszalinie w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości na terenie miasta Koszalina..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 737880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 690768,00
Oferta z najniższą ceną: 690768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 690768,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
- Dostawa sprzętu specjalistycznego
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.