Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Nowy Sącz: Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 13093 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Nowego Sącza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza: 1)dostawa oprogramowania serwisowego, support: Deep Inspection Signature NS-25, Nextday Support for N25; 2)dostawa sygnatury dla oprogramowania Kaspersky antywirusowego i ochrony przed spamem dla serwera pocztowego Linux (sendmail, postfix); 3)dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego wraz z subskrypcją sygnatur. II.Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami tj.: 1)Zadanie I - Dostawa oprogramowania serwisowego Deep Inspection. 2)Zadanie II - Dostawa baz sygnatur dla oprogramowania Kaspersky dla serwera pocztowego Linux. 3)Zadanie III - Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego wraz z subskrypcją sygnatur.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do specyfikacji, 2.DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 5 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania serwisowego Deep Inspection.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia supportu oraz sygnatur DI do produktu firmy Juniper model Netscreen 25 (SN: 0096072005000377) na okres 24 miesięcy, wg wymogów: 1) NextDay Support for N25 - Parametry techniczne: SVC-EXT-WAR-N25 SVC-ND-AS-N25 Suport zawiera m.in.: -gwarancję dostarczenia do Użytkownika sprawnego urządzenia zanim uszkodzone urządzenie trafi do producenta, podstawienie urządzenia w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii, - wsparcie przez dostawcę obsługi gwarancyjnej -wsparcie telefoniczne bądź email w języku polskim dedykowanego inżyniera Juniper 2)First year subscription for Deep Inspection Signature updates on a NS-25 - Parametry techniczne: NS-DI-25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa baz sygnatur dla oprogramowania Kaspersky dla serwera pocztowego Linux.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamawiający jest w posiadaniu licencji na oprogramowanie Kaspersky dla serwera pocztowego Linux i z uwagi na to w przedmiocie zamówienia Zamawiający nie uwzględnił wdrożenia i instalacji nowego oprogramowania. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego lub o wyższych parametrach, jednakże w takim przypadku do obowiązków Wykonawców należeć będzie również wdrożenie i zainstalowanie oprogramowania. 2)Zamówienie w ramach Zadania II obejmuje dostawę baz sygnatur dla oprogramowania antywirusowego i filtrów spam dla serwera pocztowego Linux (sendmail, postfix). Zamówienie obejmuje dostawę licencji i aktualizacji oprogramowania antywirusowego. 3)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oprogramowania wg wymogów: : a)ilość obsługiwanych kont e-mail: 450, b)licencja ma obejmować dostęp do aktualizacji przez 24 miesiące, c)skanowanie antywirusowe wielowarstwowe, d)ochrona przed makrowirusami, koniami trojańskimi, robakami, e)integracja z oprogramowaniem Linux (Postfix i Sendmail), dokumentacja oraz wsparcie serwisu w integracji z systemami pocztowymi, f)praca w systemach Linux oraz Linux RedHat, Ubuntu, Open Suse (10.x) g)dostępna opcja skanowania plików na dysku serwera pocztowego, h)definiowanie filtrów poczty dla załączników (np. rozmiaru, typu pliku avi, exe, bat, pif, vbs itp.)+ informacja zwrotna o blokadzie (przykład definicji filtru), i)zabezpieczenie przed mail-bomb, j)pakiet zdalnej administracji systemem antywirusowym poprzez www k)skanowanie archiwów zip, rar, tgz, obiektów OLE l)codzienna aktualizacja baz (min. 2 razy na dobę), m)aktualizacja nie tylko baz, ale i oprogramowania, wykonywana automatycznie n)możliwość raportowania wirusów w poczcie do podanych osób (administrator, adresat, nadawca), o)skanowanie w poczcie wszystkich składników zarówno załączników, jak i treści maila (skrypty w mailach HTML), aplety Java i kontrolki ActiveX p)funkcja umieszczania w kwarantannie zainfekowanych przesyłek, q)funkcja kwalifikowania i znakowania wiadomości zawierających spam, r)Filtrowanie z wykorzystaniem list (dnsbl, możliwość tworzenia własnych czarnych i białych list), również z weryfikacja nadawców. Wykrywanie adresów IP spamerów. Identyfikowanie adresów URL w treści wiadomości, s)Analiza atrybutów formalnych (adresów nadawców, puste pole odbiorcy lub bardzo duża liczba odbiorców, detekcja braku adresu IP nadawcy w systemie DNS, dodatkowo analiza rozmiaru i formatu wiadomości e-mail), t)Analiza z wykorzystaniem sygnatur - sygnatura leksykalna odwzorowująca wiadomość z spamem, która dodawana jest do bazy danych sygnatur. u)Heurystyka lingwistyczna. Program skanuje zawartość treści oraz załączników wiadomości e-mail. Aplikacja wyszukuje specyficzne kombinacje słów oraz ich rozłożenie w wiadomości. v)Wykrywanie Spamu graficznego. Sygnatury graficzne są generowane i dodawane do bazy danych sygnatur..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego wraz z subskrypcją sygnatur.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamawiający jest w posiadaniu licencji na oprogramowanie NOD32 dla 230 stacji roboczych i z uwagi na to w przedmiocie zamówienia Zamawiający nie uwzględnił wdrożenia i instalacji tych 230 stacji roboczych a tylko 50. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego lub o wyższych parametrach, jednakże w takim przypadku do obowiązków Wykonawców należeć będzie również wdrożenie i zainstalowanie oprogramowania 2)Na przedmiot Zadania III składa się dostawa uaktualnienia oprogramowania antywirusowego NOD32 dla 230 stacji roboczych + rozszerzenie o 50 licencji (łącznie 280 licencji) o następujących wymaganiach: a)dla stacji roboczych: Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP Prof. SP2 pracującymi w domenie Windows, b)współpraca z komputerami klasy Celeron 300, 32MB RAM, umożliwiająca funkcjonowanie innych aplikacji c)skanowanie antywirusowe wielowarstwowe, d)wbudowane mechanizmy heurystyczne, wykrywanie zupełnie nowych, nie znanych jeszcze wirusów, e)prawidłowa praca w środowisku z domeną Windows (także w ramach Samba PDC), f)Wsparcie dla Windows XP sp2 (Windows Security Center), g)PC (Windows, operacja w tle i poza użytkownikiem), h)jednolity mechanizm automatycznej aktualizacji - poza użytkownikiem, z wskazanego miejsca wewnątrz sieci wewnętrznej poprzez http (bez konieczności wychodzenia do Internetu, możliwość pominięcia proxy), i)codzienna aktualizacja baz (zalecana min. 2 razy na dzień), j)aktualizacja nie tylko baz, ale i oprogramowania, k)skanowanie poczty MS Outlook Express, MS Outlook, z załącznikami, l)skanowanie nośników, m)skanowanie zawartości pobieranych stron www (skrypty), skanowanie ruchu HTTP n)możliwość zarządzania instalacjami z jednego miejsca np. Komputer administratora, o)możliwość umieszczenia aktualizacji oraz pliku konfiguracji na linuxowym serwerze www wewnątrz sieci, p)skrypt umożliwiający pobieranie aktualizacji z poziomu linuxa q)raportowania e-mail lub do oddzielnego modułu zarządzania (dostarczonego w ramach tej dostawy), r)administrator KIT- zestaw narzędzi umożliwia: centralną instalację i kontrolę składników pakietu z dowolnego komputera, definiowanie terminarza i kolejności uruchamiania modułów programu, automatyczne pobieranie uaktualnień antywirusowych baz danych poprzez Internet i dystrybucję ich w sieci lokalnej, rozsyłanie powiadomień o atakach wirusów, przeglądanie raportów z pracy oprogramowania oraz sporządzanie raportów graficzno-statystycznych z wykrytych infekcji, kontrolowanie praw dostępu do zmiany konfiguracji programu, śledzenie czasu połączenia do centralnego serwera administracji, wersji oprogramowania, wersji systemu operacyjnego, adresu IP komputera, nazwy w sieci s)w pełni automatyczna ochrona antywirusowa, t)ochrona przed makrowirusami, koniami trojańskimi, robakami, szkodliwymi aplikacjami u)program powinien pracować w sposób niezauważalny dla użytkownika (minimalne obciążenie sytemu) 2)Licencja udzielana jest na okres jednego roku w przedziale czasowym od 28.06.2008r. do 28.06.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft oraz Adobe - lub równoważnych
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Brudzew wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.