eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówODBUDOWA DRÓG I ULIC MIEJSKICH



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Grybów: ODBUDOWA DRÓG I ULIC MIEJSKICH
Numer ogłoszenia: 130939 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG I ULIC MIEJSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię asfaltową, - Wykonanie nawierzchni asfaltowej (4.600m2), - Wykonanie przepustów drogowych i drenaży, - Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, - Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek wraz z krawężnikami i obrzeżem, - Ułożenie nawierzchni z chodnika z kostki betonowej, - Ułożenie ścieków z elementów betonowych, - Utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót - załącznik do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.1. Udokumentują, że wykonali w ostatnich pięciu latach przynajmniej dwa zamówienia o zakresie rzeczowym i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. robót drogowych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych (mineralno-bitumicznych), o grubości 6 cm, na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.600m2, na podbudowie z kruszyw naturalnych i łamanych zrealizowane w ramach jednego kontraktu. 1.2. udokumentują, że dysponują osobami (w szczególności kierownikiem budowy) posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tj: a) uprawnienia budowlane (kierownika budowy) w zakresie kierowania robotami w zakresie budowy dróg, b) aktualne zaświadczenie o przynależności (kierownika budowy) do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 1.3. Udokumentują, że dysponują niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi (środki transportu, urządzenia): a) Samochód samowyładowczy 5 - 10t, b) Walec statyczny samojezdny 10t, c) Równiarka samojezdna 74 kW (100KM), d) Rozścielarka masy asfaltowej. 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 8. Dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót,) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie . Ww. dokumenty winny zawierać: - nazwę zadania, - terminy w których zostały wykonane, - zakres robót - obmiary (szt, mb, m3 itp) - pozwalające jednoznacznie potwierdzić spełnianie warunku wymaganego od wykonawcy; - wartość robót; - stwierdzenie czy zostały należycie wykonane. Wykonawcy, którzy przedstawią dokumenty niespełniające powyższych wytycznych zostaną wezwani do ich uzupełnienia pod rygorem wykluczenia z postępowania i utraty wadium. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dyplomy). Zapis ten dotyczy w szczególności kierownika budowy, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20 - na wniosek wykonawcy, w terminie 5 dni. Opłata za siwz: 13,00 PLN (opłata nie zawiera kosztów przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.