Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Kraków: Wykonanie instalacji sieci komputerowej oraz instalacji sieci zasilającej w salach lekcyjnych nr 5 i 8 w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, przy ul. Wąskiej 7. Malowanie sali nr 8.
Numer ogłoszenia: 130903 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza, ul. Wąska 7, 31-057 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306908, fax 012 4306768.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.vilo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sieci komputerowej oraz instalacji sieci zasilającej w salach lekcyjnych nr 5 i 8 w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, przy ul. Wąskiej 7. Malowanie sali nr 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji sieci komputerowej oraz instalacji sieci zasilającej w salach lekcyjnych nr 5 i 8 w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, przy ul. Wąskiej 7 zgodnie z opisem i projektem: Cz. Piech, L. Piech, oraz przedmiarem robót ślepych, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz zestawieniem materiałów opracowanym do projektu instalacji sieci zasilającej w salach lekcyjnych nr 5 i 8 VILO, co stanowi załącznik nr 6.1 SIWZ. Malowanie sali nr 8 w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie, przy ul. Wąskiej 7 zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót ślepym opracowanym przez mgr inż. J. Migurskiego, a ujętym w załączniku 6.2 SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się WYKONAWCY którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kierownik budowy należy do właściwej Izby Budowlanej i posiada co najmniej 2 letnią praktykęzawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24, ust.1 i 2 Ustawy Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj, spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jako pierwszą stronę oferty należy zamieścić Załącznik nr 1, który zawiera - datę sporządzenia oferty,- pełną nazwę WYKONAWCY,- adres WYKONAWCY, nr telefonu, fax,- terminy realizacji zamówienia,- CENĘ OFERTY, która musi być cena brutto ( w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) wyrażoną w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena może być tylko jedna. - okres udzielonej gwarancji,- warunki płatności,- podpis WYKONAWCY. 2) Oświadczenie WYKONAWCY o zatrudnieniu podwykonawców - Załącznik nr 2; 3) Oświadczenie WYKONAWCY dotyczące przyjęcia warunków przetargu - Załącznik nr 3; 4) Oświadczenie WYKONAWCY o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4; 5) Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 5; 6) Kosztorys ofertowy zadania opracowany w oparciu o KNR, zgodny z przedmiarem robót oraz dokumentacja projektową zawartą jako załącznik do SIWZ. - Załącznik nr 6.1, Załącznik nr 6.2 ; 7) Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada doświadczenie w pracach objętych niniejszym zamówieniem, a roboty zbieżne tematycznie zostały wykonane należycie - Załącznik nr 7; 8) kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualny-e zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dla osób fizycznych ) i umowa spółki cywilnej ( dla spółek cywilnych ) - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Załącznik nr 8; 9) Oświadczenie Wykonawcy, że a) wobec firmy WYKONAWCY sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - Załącznik nr 9; b) żaden z urzędujących członków władz firmy WYKONAWCY, nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Załącznik nr 10; 10) Zaświadczenie, że wobec właściwego urzędu skarbowego Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na trzy miesiące przed terminem składania ofert - Załącznik nr 11; 11) Zaświadczenie, że wobec właściwego oddziału ZUS Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż na trzy miesiące przed terminem składania ofert - Załącznik nr 12; 12) Dokumentu potwierdzającego stosowny do zakresu robót uprawnień budowlanych osoby nadzorującej z ramienia WYKONAWCY. ( uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót budowlano-montażowych w obiekcie zabytkowym ) - Załącznik nr 13; 13) Zaświadczenia , że kierownik budowy jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o których mowa w art.6 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r nr 5 poz 42. z póź. zm. )-Załącznik nr 14; 14) Dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych osoby nadzorującej roboty z ramienia WYKONAWCY. - Załącznik nr 15; 15) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Załącznik nr 16;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.vilo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza, 31-057 Kraków ul. Wąska 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza, 31-057 Kraków ul. Wąska 7, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu dachu budynku ul. Grota Roweckiego 11 w Krakowie
- Wymiana drzwi wejściowych wewn. w budynkach ul. Grota Roweckiego 25, 39, 47, Lipińskiego 22, Miłkowskiego 6 (Kraków)
- Modernizacja windy osobowej w budynku ul. Jagodowa 17 Kraków
- Budowa szybu i montaż windy osobowej w budynku ul. Grota Roweckiego 11 Kraków
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont łazienek budynku A w Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach 34"
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.