eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwanowice › Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu ptCzas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Iwanowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
Numer ogłoszenia: 130877 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice , Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap I w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt obejmuje lata 2010-2012 r. realizowany dla 49 uczestników ogółem. W każdym roku (grupa docelowa) Uczestnikami Projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, zameldowane/zamieszkujące w Gminie Iwanowice, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej i korzystają ze świadczeń pomocy społecznej - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, otoczenie osób wykluczonych społecznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 1. W 2010 r. zaplanowano ETAP I, który składa się z następujących ZADAŃ: 1)ZADANIE I - INDYWIDUALNE FORMY WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO - indywidualne konsultacje psychologiczne dla 14 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2010 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie dla 14 osób, łącznie 28 godzin. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 2)ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II i III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Założenia: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 3)ZADANIE III - USŁUGI WSPIERAJĄCE - warsztaty z doradcą zawodowym- dla 14 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin. Dwie grupy po 7 osób, 15 godzin na grupę. Termin II-III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w publikacje dot. tematu zajęć. 4)ZADANIE IV - BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 14 osób (Uczestników Projektu). Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. 5)ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 9 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę. 6)ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 8 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin. Termin II, III kwartał 2010 r. Forma stacjonarna. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe, publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera. 7)ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 3 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2010 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal. 8)ZADANIE VIII - CATERING - dla 7 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych, warsztaty z doradcą zawodowym. 9)ZADANIE IX - CATERING - dla 8 osób (Uczestników Projektu) przez 5 dni - susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres trwania kursu z podstaw obsługi komputera. Termin II, III kwartał 2010 r. Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usługi: kurs z podstaw obsługi komputera..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający dla ZADANIA V przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 5 godz. na osobę, łącznie 45 godzin.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2)posiadania wiedzy i doświadczenie: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w formie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów, których wykaz zawiera ROZDZIAŁ VI SIWZ. 2)Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3)Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 - (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy - (należy załączyć odpowiedni załącznik o którym mowa w ROZDZIALE XV pkt 3 zgodnie z realizowanym zadaniem), 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. 2.Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: 1)wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 2)zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, 3)zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, 4)rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice - pok. nr 2 (obok banku)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99 - pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.