Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Wyszków: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach III edycji projektu systemowego pt. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie- część III.
Numer ogłoszenia: 130875 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. I Armii Wojska Polskiego 82A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7428522, faks 0-29 7428523.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach III edycji projektu systemowego pt. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie- część III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie realizowanych w ramach III edycji projektu systemowego pt. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie oraz w konsekwencji powyższego prawo zmniejszenia liczby grup szkoleniowych. 3. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie (numeracja zadań stanowi kontynuację numerów zadań z przetargu I): Zadanie 6 Kurs prawa jazdy kat. B dla osób niepełnosprawnych: Zadanie 7 Kurs prawa jazdy kat. C Zadanie 10 Bukieciarstwo i florystyka: Zadanie 12 Kurs małej gastronomii Zadanie 14 Kurs - opieki nad osobami starszymi, połączony z pierwszą pomocą 5. Założenia organizacyjne oraz wymagania Zamawiającego w tym ogólne i dla każdego z poszczególnych zadań określono w załączniku nr 1 do SIWZ zwanego Wymaganiami zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, bez dalszego zlecania podwykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności zmian liczebnych grup szkoleniowych, terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy, w przypadkach niemożności odbycia kursu przez danego uczestnika szkolenia ze względu na sytuacje losowe, których z góry nie można przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr-wyszkowski.ehost.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
ul. I AWP 82A
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie ul. I AWP 82A 07-200 Wyszków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: III edycja projektu systemowego pt. W aktywności siła współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 6 Kurs prawa jazdy kat. B dla osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs stacjonarny w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 2 osobowej, tj. osób niepełnosprawnych, b) celem kursu jest: . nauka prowadzenia samochodu osobowego, . zapoznanie z zasadami ruchu drogowego, . wykonywanie manewrów na placu manewrowym samochodem osobowym . przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B c) system kursu: . stacjonarny, . ilość spotkań indywidualnie dostosowana do każdego uczestnika szkolenia, . ilość godzin kursu powinna obejmować min 60 godzin, w tym zajęcia teoretyczne minimum 30 godz. i zajęcia praktyczne minimum 30 godz. d) kurs należy przeprowadzić wg programu załączonego do oferty. e) Wykonawca zapewni bazę lokalową, żywieniową..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 7 Kurs prawa jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 osoby niepełnosprawnej, b) celem kursu jest: . nauka prowadzenia samochodu ciężarowego, . zapoznanie z zasadami ruchu drogowego, . wykonywanie manewrów na placu manewrowym samochodem ciężarowym . przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C c) system kursu: . dzienno-wieczorny, . ilość spotkań indywidualnie dostosowana do każdego uczestnika szkolenia, . ilość godzin kursu powinna obejmować min. 50 godzin, w tym zajęcia teoretyczne minimum 20 godz. i zajęcia praktyczne minimum 30 godz., d) kurs należy przeprowadzić wg programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 10 Bukieciarstwo i florystyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) kurs w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 grupy 5 osobowej osób niepełnosprawnych, (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków) b) kurs obejmuje: . naukę w zakresie pracy bukieciarza i florysty, . zapoznanie z zasadami roślinoznawstwa i pielęgnacji roślin jak również zasad kompozycji we florystyce, c) system kursu: dzienny, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 50 godzin e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 12 Kurs małej gastronomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 2 osobowej grupy niepełnosprawnych (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków), b) kurs obejmuje: . naukę w zakresie m.in. zawodu kucharza, . zapoznanie z zasadami żywienia, c) system kursu: dzienny, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 100 godzin, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 14 Kurs - opieki nad osobami starszymi, połączony z pierwszą pomocą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładami, przeznaczony dla 1 osoby niepełnosprawnej (jeżeli Wykonawca zorganizuje kurs poza terenem miasta Wyszków zobowiązany jest zapewnić transport do i z ośrodka szkoleniowego wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków), b) kurs obejmuje: . naukę w zakresie medyczno-środowiskowym, udzielania pierwszej pomocy, aspektów prawnych dot. opieki, . zapoznanie z zagadnieniami z zakresu psychologii i pedagogiki w pracy opiekuna, c) system kursu: dzienny, d) ilość godzin kursu powinna obejmować min. 120 godziny, e) kurs należy przeprowadzić wg harmonogramu zajęć i programu załączonego do oferty. 5. Założenia organizacyjne oraz wymagania Zamawiającego w tym ogólne i dla każdego z poszczególnych zadań określono w załączniku nr 1 do SIWZ zwanego Wymaganiami zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, bez dalszego zlecania podwykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Wyszków w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu: "Wsparcie AOS w SPZZOZ w Wyszkowie" współfinansowanego z EFRR w ramach Priorytetu V Fundusze Europejskie dla wyższej jakości życia na Mazowszu"
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Gąsawa
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





