eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dostawa pomocy dydaktycznych związanych z realizacją projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Kańczuga: Dostawa pomocy dydaktycznych związanych z realizacją projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
Numer ogłoszenia: 130861 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga , ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 16 6423142, faks 16 6426630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych związanych z realizacją projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pomocy dydaktycznych związanych z realizacją projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga. Zamówienie zostało podzielone na 7 części w oparciu o zapotrzebowanie jakie zgłaszały szkoły biorące udział w projekcie, oraz dostępność środków na daną placówkę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Sieteszy Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Rączynie Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Siedleczce Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kańczudze Część 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łopuszce Wielkiej Część 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Pantalowicach Część 7 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Krzeczowicach Warunki dostawy obowiązujące dla każdej części (od 1 do 7): 1.Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały opisane w każdej części 2.Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu 3.Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedziby Zamawiającego na adres biura projektu: Miejsko Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół , ul. Słowackiego 12, 37-220 Kańczuga 4.Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu, 5.Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca 6.Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca 7.Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 9.Wykonawca oświadcza, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów pomocy dydaktycznych oferowanych jako równoważne. Szczegółowe zestawienie zapotrzebowania zostało opisane w punkcie 3 - Opis przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności Warunek dotyczy każdej części postępowania: tj od 1 do 7

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Warunek dotyczy każdej części postępowania: tj od 1 do 7

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia Warunek dotyczy każdej części postępowania: tj od 1 do 7

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek dotyczy każdej części postępowania: tj od 1 do 7

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia Warunek dotyczy każdej części postępowania: tj od 1 do 7

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) aneks personalny - dopuszczający zmianę, wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu; b) aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia; c) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania sprzętu/asortymentu, do dostarczenia sprzętu/asortymentu o takich samych bądź lepszych parametrach; d) aneks miejsca - dopuszczający zmianę miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego; e) aneks terminu realizacji zamówienia - dopuszczający zmianę terminu dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi lub innym interesem Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, pokój nr 13 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Sieteszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: zestaw kontrolny PUS - 15 szt, Studnia Jakuba - 10 szt, Labirynt Ósemka - 10 szt, Labirynt na ścianę - 10 szt, Trening słuchu - 10 szt, Chrząszcz z Żyrzyna - 15 szt, Od gwiazdki do bajki - 10 szt, Analiza i synteza wzrokowa - 10 szt, Co gdzie jest? - 7 szt, Łamigłówki słowne - 9 szt, Gra z kuleczkami - 1 szt, Wieszak z koralami matematycznymi - 4 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1 szt Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Rączynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Zestaw kontrolny PUS - 15 szt, Studnia Jakuba - 6 szt, Labirynt Ósemka - 6 szt, Labirynt na ścianę - 6 szt, Trening słuchu - 6 szt, Chrząszcz z Żyrzyna - 15 szt, Od gwiazdki do bajki - 7 szt, Analiza i synteza wzrokowa - 15 szt, Co gdzie jest? - 11 szt, Łamigłówki słowne - 14 szt, Gra z kuleczkami - 1 szt, Wieszak z koralami matematycznymi - 5 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Siedleczce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 7walizek i inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii - 4 szt, Ortograficzne kwiatki - 4 szt, Literka do literki - 4 szt, Głoski do zabawy - 4 szt, Historyjki obrazkowe - 4 szt, Bajkowy rok - 4 szt, Słowny Ekspres - 4 szt, Klocki kwiatuszki- 8 szt, Korale matematyczne 100 - 4 szt, Plansze do początkowej nauki czytania - 4 szt, Klocki LOGO lub równoważne - 4 szt, Instrukcja do klocków LOGO lub do produktu równoważnego opisanego wyżej - 8 szt, Chusta - 1 szt, Zabawy z chustą - 8 szt, Co się wydarzyło 1 i 2 - 3 szt, Gry planszowe - 12 szt, Od litery do słowa - 4 szt, Encyklopedia słowna - 4 szt, 25 opowiastek o zwierzętach - 12 szt, Drzewo i jego mieszkańcy- 3 szt, Zestaw manipulacyjny - 3 szt, Piramida logopedyczna L1 - 3 szt, Piramida logopedyczna L2 - 3 szt, Piramida matematyczna M1 - 3 szt, Piramida matematyczna M2 - 3 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1szt. Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kańczudze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Instrumenty muzyczne - 9 szt, Spadochron chusta animacyjna 6m - 9 szt, Spadochron chusta animacyjna 3m- 10 szt, Gra w symbole - 10 szt, Program Logopedia - 1 szt, Mata matematyczna - 10 szt, Kompas - 20 szt, Piramida logopedyczna L1 - 10 szt, Piramida logopedyczna L2 - 10 szt, Piramida matematyczna M1 - 10 szt, Piramida matematyczna M2 - 10 szt, Analiza i synteza wzrokowa - 14 szt, Co gdzie jest? - 9 szt, Łamigłówki słowne - 8 szt, Klocki matematyczne - 3 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1szt. Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Łopuszce Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Suwaki sylabowe - windy - 15 szt, Suwaki sylabowe - tarcze - 15 szt, Koło do odmierzania odległości - 3 szt, Wskaźniki z okienkiem - 6 szt, System dziesiętny makatka - 10 szt, Ułamkowe listwy magnetyczne - 2 szt, Ułamkowe koła magnetyczne - 3 szt, Plansze - w dobrym kierunku - 15 szt, Odważniki - 1 szt, Zestaw pojemników do badania pojemności - 3 szt, Menzurki pomiarowe - 2 szt, Miasra zwijana - 10 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1 szt. Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Pantalowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Magnetyczne liczmany obrazkowe - 2 szt, Dysleksja (EduSensus). Program multimedialny (pakiet I) lub równoważny - 1 szt, Tarcze zegarowe - zestaw - 4 szt, Piłki arytmetyczne: mnożenie i dzielenie - 2 szt, Trening słuchu - 16 szt, Co gdzie jest? - 4 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1szt. Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Krzeczowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: Wielkie literki magnetyczne - 7 szt, Koraliki z literkami - 6 szt, Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. I-IV - 6 szt, Karty - Ciche czytanie ze zrozumieniem dla klasy 2 szkoły podstawowej - 6 szt, 311 szlaczków i zygzaczków - 10 szt, Kaligrafia - 6 szt, Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych dla klas I-II - 10 szt, Symultaniczne ćwiczenia ortograficzne - 10 szt, Triang - 5 szt, Waga matematyczna - 4 szt, Dysleksja (EduSensus). Program mulitimedialny (pakiet I) lub równoważny - 1 szt, Mobilna tablica interaktywna - 1szt. Szczegółowy opis zapotrzebowania i warunki dostawy zostały określone w punkcie 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.