eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Poznań: dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 130843 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92451 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, instalacja oraz bezpłatne naprawy gwarancyjne sprzętu AGD, zgodnie z jego opisem i wykazem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (w tym rozładować i wnieść) oraz zainstalować sprzęt AGD będący przedmiotem zamówienia w miejscach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko. W ramach instalacji sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do jego uruchomienia i próbnego przetestowania w celu potwierdzenia poprawności funkcjonowania. Dostarczony prze Wykonawcę sprzęt AGD winien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny, nie regenerowany, nie powystawowy oraz musi posiadać drukowaną instrukcję obsługi w języku polskim i kartę gwarancyjną. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny, nie gorszy niż określony w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ, który musi być co najmniej tej samej klasy, jakiej oczekuje Zamawiający. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt AGD, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonego sprzętu. Wykonawca określi podmiot, który jest wystawcą gwarancji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania dostępności części wymiennych do dostarczonego sprzętu przez okres 5 lat. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania serwisu na terenie Polski. Wykonawca wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za bezpłatne naprawy gwarancyjne. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia bezpłatnych napraw gwarancyjnych, gdzie czas reakcji serwisu gwarancyjnego , rozumianego jako przyjazd pracownika serwisu do miejsca użytkowania sprzętu, wyniesie nie więcej niż 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia usterki a naprawa sprzętu zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych liczonych od daty zgłoszenia wady do jej usunięcia. Ocena spełniania warunków z pkt. 5.5. do 5.8 nastąpi poprzez sprawdzenie udzielonych gwarancji - załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU El-Kar s.c. Elżbieta Skwara, Sławomir Skwara, Izabela Skwara Kucharska, ul. Biernackiego 18g, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36590,04

  • Oferta z najniższą ceną: 36590,04 / Oferta z najwyższą ceną: 51540,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.