Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Bydgoszcz: usługi w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSzKzP-SPZOZ
Numer ogłoszenia: 130785 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSzKzP-SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSzKzP-SPZOZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wykaz tożsamych prac w placówkach służby zdrowia lub obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat lub okresie działania + referencje - min. 3, zdolność techniczna. Zamawiający dokona sprawdzenia ważnosci przedłożonych dokumentów przy zastosowaniu druku ZP17 (spełnia, nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru, informacja z KRK w zakresie art. 24 ustt. 1 pkt. 4-8 oraz 9 ustawy, zaswiadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzenie posiadanych uprawnień kwalifikacyjnych w zakresie urządzeń elektroenergetycznych ppoż. w zakresie do 1kV, wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienia, wykaz wykonywanych usług - spis min. 3+referencje, oswiadczenie z art. 22 i 24 ustawy, wykaz składników cenotwórczych, utylizacja czujek (bez względu na jej rodzaj), aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki, kopia autoryzacji firmy POLON-ALFA do montażu i serwisu pogwarancyjnego, certyfikat na wykonanie czynności serwisowych centrali TELSAP i czujek, przedłozenie do oferty oświadczenia o osiadaniu stosowanych pozwoleń na utylizacje czujek ppoż.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. składniki cenotwórcze do wyceny napraw i awarii - 10
- 3. czas podjecia czynności, usunięcia awarii od momentu jej wystapienia - 10
- 4. koszty utylizacji czujek jonizujących (bez wzgledu na rodzaj) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Szpitala - Sekcja Zamówień Publicznych pok. 3/122.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Szpitala - Kancelaria Jawna pok. 3/134.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bieżące przeglądy i konserwacje automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSzKzP - SPZOZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące przeglądy i konserwacje automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSzKzP - SPZOZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawy i awarie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawy i awarie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. składniki cenotwórcze do wyceny napraw i awarii - 10
- 3. czas podjęcia czynności, usuniecia awarii od momentu jej wystąpienia - 10
- 4. koszt utylizacji czujek jonizujących - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań
- WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komory laminarnej ze stelażem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.