eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Pszczyna: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 130771 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów niepełnosprawnych, uczniów oraz wychowanków do szkół ośrodka i przedszkoli na trasach zamkniętych. Przez trasy zamknięte należy rozumieć trasy obsługiwane wyłącznie na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć części i dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie (pięć) części opisane poniżej. Przewóz o którym mowa poniżej świadczony będzie zgodnie z organizacją roku szkolnego, przedszkolnego oraz realizowanym harmonogramem zajęć w poszczególnych szkołach, przedszkolach, ośrodkach, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych na warunkach określonych w SIWZ . W przypadku odpracowania zajęć w innych dniach wolnych od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z ustalonym rozkładem. W związku z powyższym ilość dni w poszczególnych miesiącach, może ulec zmianie. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby wychowanków z uwagi na ruch uczniów w trakcie roku szkolnego , co nie skutkuje zmianą wynagrodzenia Wykonawcy. Część I Usługa przewozowa na trasach zamkniętych ( 100 + 3 ) uczniów wraz z zapewnieniem opieki do oraz ze szkół: Zespołu Szkół Nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka przy ul. Zamenhofa 5 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 im. ks. Jana Twardowskiego przy ul. Księżycowej 25 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki w Rudołtowicach przy ul. Anieli Krzywoń 5, Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Kazimierza Wielkiego 5 w Pszczynie , Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Staromiejskiej 41 w Pszczynie. Szczegółowy wykaz tras , ilość uczniów określa załącznik nr 1 do SIWZ. Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej i dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkół oraz powrót. Dodatkowo wykonywany będzie kurs odwozu trzech uczniów na trasie SP 18 w Pszczyna - Czarków ul. Krótka 6, Piasek ul. Dworcowa 4, oraz na trasie z ZS NR 1 Pszczyna - Studzienic ul. Lisia 27. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Część II Usługa przewozowa wraz z opieką dla trzech uczniów z miejscowości Studzionka do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Żorach przy ul. Piastów Górnośląskich 6. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadanie wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do ośrodka oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć. Część III Usługa przewozowa dwóch uczniów z Pszczyny do Zespołu Szkół Dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku -Białej przy ul. Kamienickiej 11. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej .Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkoły oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Część IV Usługa przewozowa czterech uczniów z miejscowości Pszczyna, Ćwiklice do Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. prof. Józefa Tischnera do w Woli przy ul. Przemysłowej 7. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkoły oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych. Część V Usługa przewozowa 8 wychowanków do przedszkoli tj. do : a/Publicznego Przedszkola 21 w Pszczynie w przy ul. Księżycowej 27 z Pszczyny oraz z Poręby (3 osoby). b/Publicznego Przedszkola nr 8 w Pszczynie przy ul. J. Kupca 1 z miejscowości Piasek (2 osoby) c/Publicznego Przedszkola nr 2 w Pszczynie przy ul. Zamehofa 12 z miejscowości Jankowice ( 2 osoby) d/Szkoły Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1 z miejscowości Łąka (1 osoby) W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach zajęć przedszkolnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do przedszkola oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i opiekę nad wychowankami w czasie przewozu. Usługi przewozowe realizowane będą w dniach zajęć przedszkolnych i dostosowane do zajęć.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • przewiduje się zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 część I do 10% część I do 10% zamówienia podstawowego część II do 5% zamówienia podstawowego część III do 5% zamówienia podstawowego część IV do 5% zamówienia podstawowego część V do 5% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    podpisany wzór umowy (zał. 7), formularz ofertowy (zał. 2)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: zmian organizacyjnych stron np. zmiana nazwy, reprezentacji lub siedziby strony, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu tras, przystanków oraz liczby dzieci z uwagi na ruch uczniów w trakcie roku szkolnego , co nie skutkuje zmianą wynagrodzenia Wykonawcy. W sytuacji zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczniów w poszczególnych częściach przy jednoczesnym zachowaniu dowozu do szkoły wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W przypadku rezygnacji uczniów z nauki z różnych przyczyn, Zamawiający ma możliwość rezygnacji z wykonania odpowiednio poszczególnych części 1, 2, 3,4, lub 5 usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia za daną część. Zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy t.j. działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym terminie 2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. 3.Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyńskim Zarządzie Edukacji 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4(od pon.- do piątku) w godz. od 8,00 do 14,00, w pokoju 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 w pokoju 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Usługa przewozowa na trasach zamkniętych ( 100 + 3 ) uczniów wraz z zapewnieniem opieki do oraz ze szkół: Zespołu Szkół Nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka przy ul. Zamenhofa 5 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 18 im. ks. Jana Twardowskiego przy ul. Księżycowej 25 w Pszczynie, Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Józefa Weszki w Rudołtowicach przy ul. Anieli Krzywoń 5, Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Kazimierza Wielkiego 5 w Pszczynie , Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Staromiejskiej 41 w Pszczynie. Szczegółowy wykaz tras , ilość uczniów określa załącznik nr 1 do SIWZ. Usługi przewozowe realizowane będą w dniach nauki szkolnej i dostosowane do zajęć lekcyjnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkół oraz powrót. Dodatkowo wykonywany będzie kurs odwozu trzech uczniów na trasie SP 18 w Pszczyna - Czarków ul. Krótka 6, Piasek ul. Dworcowa 4, oraz na trasie z ZS NR 1 Pszczyna - Studzienic ul. Lisia 27. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Usługa przewozowa wraz z opieką dla trzech uczniów z miejscowości Studzionka do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Żorach przy ul. Piastów Górnośląskich 6. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadanie wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do ośrodka oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Usługa przewozowa dwóch uczniów z Pszczyny do Zespołu Szkół Dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku -Białej przy ul. Kamienickiej 11. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej .Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkoły oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna do szkół w roku szkolnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Usługa przewozowa czterech uczniów z miejscowości Pszczyna, Ćwiklice do Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. prof. Józefa Tischnera do w Woli przy ul. Przemysłowej 7. W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach nauki szkolnej. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do szkoły oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowozy uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pszczyna w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V Usługa przewozowa 8 wychowanków do przedszkoli tj. do : a/Publicznego Przedszkola 21 w Pszczynie w przy ul. Księżycowej 27 z Pszczyny oraz z Poręby (3 osoby). b/Publicznego Przedszkola nr 8 w Pszczynie przy ul. J. Kupca 1 z miejscowości Piasek (2 osoby) c/Publicznego Przedszkola nr 2 w Pszczynie przy ul. Zamehofa 12 z miejscowości Jankowice ( 2 osoby) d/Szkoły Podstawowej nr 1 w Pszczynie przy ul. Bogedaina 1 z miejscowości Łąka (1 osoby) W czasie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania wymaga się zapewnienia opieki , pomocy opiekuna ( kierowca nie może sprawować opieki). Przewozy będą realizowana codziennie w dniach zajęć przedszkolnych. Dziennie wykonywane będą 2 kursy tj. przewóz do przedszkola oraz powrót. Godziny przewozów będą dostosowane do zajęć. Usługa przewozowa obejmuje zorganizowany dowóz oraz odwóz i opiekę nad wychowankami w czasie przewozu. Usługi przewozowe realizowane będą w dniach zajęć przedszkolnych i dostosowane do zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.