Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Miechów: Modernizacja budynku mieszkalnego L-ctwa Trąby
Numer ogłoszenia: 130730 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów , Os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3825000, faks 041 3825000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwawa Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego L-ctwa Trąby.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Termomodernizacja i docieplenie płytami styropianowymi ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków akrylowych. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20m-241,1m2. Osłony okien folią polietylenową-26,14m2. Instalacje odgromowe rusztowań przyściennych o wysokości do 20m-241,1m2. Rozebranie podokienników z blachy stalowej-16,38m. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie-214,96m2. Odbicie tynków zewnętrznych o powierzchni do 5m2 na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo-wapiennej-10,7m2. Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o powierzchni uzupełnianych tynków w jednym miejscu do 5m2 ścian, loggii, balkonów o podłożach cegły, pustaków ceramicznych gazo-i pianobetonów-10,7m2, Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT - jednokrotne-214,96m2, Ocieplenie ścian bud. pł. styropianowymi systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - zamocowanie listwy cokołowej-46,02m, Ocieplenie ścian bud. pł. styropianowymi systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym-80,68m, Ocieplenie ścian bud. pł. styropianowymi gr.10cm systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących - docieplenie ścian z cegły z wyprawa akrylowa, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, gr. ziarna 3mm, tynk gat I. do przedłożenia i zaakceptowania przed montażem przez Zamawiającego - Analogia-196,83m2, Ocieplenie ścian bud. pł. styropianowymi 5cm systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - docieplenie ościeży o szer. do 15cm-7,474 x0,5m2, Montaż podokienników stalowych z zaślepkami o długości 206cm, szer. do 25cm-4szt, Montaż podokienników stalowych z zaślepkami o długości 90cm, szer. do 25cm-4szt, Montaż podokienników stalowych z zaślepkami o długości 150cm, szer. do 25cm-2szt, 2.Remont opaski betonowej wraz z wykonaniem podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej, remont schodów zewnętrznych. Opaska betonowa, wjazd z kostki betonowej oraz chodnik z kostki betonowej Rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej o grubości 12cm-179,72m2. Koryta o głębokości 20 cm wykonywane ręcznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-II-415,75m2. Podbudowy z żużla wielkopiecowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach, rozścielane ręcznie-415,75 m2. Podbudowy z żużla wielkopiecowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 12cm na jezdniach, rozścielane ręcznie - dodatek za każdy dalszy 1cm powyżej 12cm grubości warstwy-415,750 x8m2. Ława betonowa zwykła pod krawężniki -6,86m3. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową-87,5m. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane istniejącej podbudowie betonowej-415,75m2, Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cem.piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem -13,8m, Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane istniejącej podbudowie betonowej-11,73m2, Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych - schodów-1,2m3, Ściany o wysokości do 4,5m z pustaków ceramicznych Max/220 grubości 29cm-1,8m2, Tynki zwykłe kategorii IV ścian i pilastrów wykonywane ręcznie-2,3m2, Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe z lepiku smołowego lub asfaltowego wykonywane na gorąco pionowe - pierwsza warstwa-2,3m2, Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe z lepiku smołowego lub asfaltowego wykonywane na gorąco pionowe - każda następna warstwa-2,3m2, Izolacje z płyt styropianowych pionowe na zaprawie z siatką metalową-2,3m2, Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych o szerokości 0,8-1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie kategorii III-IV - zasypanie dowiezioną ziemią starego wejścia do piwnicy-3,6m3, Izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna z folii polietylenowej kubełkowej-3,6m2, Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojnych - schodów-17,25m3, Przygotowanie deskowania i deskowanie schodów-16,26m2, Przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej w elementach schodów-wzmocnienie połączeń poprzez wiercenie i montaż zbrojenia w istniejących elementach betonowych - analogia-0,21t, Schody betonowe proste - układanie betonu za pomocą pompy, beton B25-17,25m3, Wykonanie hydroizolacji w systemie MAPEI - lub równoważnym-31,04m2, Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych antypoślizgowych na elastycznej zaprawie podpłytkowej ADESILEX z fugowaniem ULTRACOLOR -wg. metody MAPEI lub równoważnej - UWAGA: Płytki ceramiczne antypoślizgowe PARADYZ - materiał do przedłożenia Inwestorowi przed wbudowaniem-37,38m2, 4. Remont cokołu budynku. Ocieplenie ścian bud. płytami ze styropianu ekstrudowanego 5cm systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym-3,7m, Ocieplenie ścian bud. płytami ze styropianu ekstrudowanego 5cm systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża - docieplenie ścian z wyprawa tynkiem żywicznym 3mm, typ RESIIMAR lub równoważne, Tynk gat I. do przedłożenia i zaakceptowania przed montażem przez zamawiającego - Analogia-18,13m2, Ocieplenie ścian bud. pł. styropianowymi 5cm systemem przy użyciu gotowych zapraw klejących - docieplenie ościeży o szer. do 30cm z cegły z wyprawa tynkiem żywicznym - okienka do piwnicy-0,4m2, 5.Remont pokrycia dachowego z wymiana blachę dachówkową wraz z wymianą więźby dachowej drewnianej z obróbkami i rynnami. Rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku-218,56m2, Rozbiórka rynny z blachy nie nadającej się do użytku-27,32m, Rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku-15,3m, Rozbiórki ołacenia dachu w odstępach łat ponad 24cm-218,56m2, Wymiana murłat płatew i podwalin w konstrukcji dachu-88,44m, Wymiana krokwi zwykłych i kleszczy w konstrukcji dachu-180m Ołacenie łatami 38x50mm o rozstawie ponad 24cm, kantrałty wg faktycznego zużycia-289,82m2, Montaż folii dachowej - jedna warstwa, analogia-289,82m2, Pokrycie blachą ocynkowaną powlekanej gr. blachy min. 0,5mm, tj. blachodachówkę dachów na łatach. Kolor blachodachówki Brązowy (tzw. Czekoladowy.) typ BORGA lub równoważny-289,82m2, Montaż gąsiorów przy pokryciu dachów blachą powlekaną -15,26m, Montaż wiatrownic bocznych przy pokryciu dachu blachą dachówkowopodbną, deska wiatrowa-40,2m, Montaż deski podrynnowej-30,52mb, Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm -16,88m2, Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 115mm łączonych-montaż rynien-30,52m, Montaż lejów spustowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 115mm-4szt Montaż denek rynnowych przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 115mm -4szt, Rury spustowe z polichlorku winylu o średnicy 100mm-15,3m, Kolanka z polichlorku winylu o średnicy 100mm-12szt, Wyłaz dachowy fabrycznie wykończony przeszklony 50x70cm-1szt, Przykręcenie odgałęźników bryzgoszczelnych bakelitowych 4-wylotowych z podłączeniem przewodów kabelkowych o przekroju do 2,5mm2 w powłoce polwinitowej ( Do instalacji odgromowej)-4szt, Rury winidurowe o średnicy do 28mm układane na tynku w ciągach wielokrotnych na gotowym podłożu-15,3m, Montaż przewodów instalacji bez uchwytowej wykonanej z pręta o średnicy do 10mm, na podporze stalowej lub betonowej o wysokości do 2m-25,95m, Łączenie pręta o średnicy do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych-4szt, Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5m3-3,84m3, Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5m3 cegła klinkierowa-1,26m3, Montaż złączy kontrolnych o połączeniu drut-drut w instalacji uziemiającej-4 szt, Ręczne wbijanie uziomu rurowego o długości do 2m w gruncie kategorii III-4szt, Badania i pomiary instalacji odgromowej - za pierwszy pomiar lub badanie-1pomiar, Badania i pomiary instalacji odgromowej - dodatek za każdy następny pomiar lub badanie-3pomiar, Badania i pomiary instalacji odgromowej - za pierwszy pomiar lub badanie-1pomiar, Montaż barier śniegowych przy pokryciu dachów blachą powlekaną-15,26m, 6. Remont stolarki okiennej i drzwiowej - Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi fabrycznie wykończonych kompletnych z okuciami - skrzydła drzwiowe zewnętrzne wytłaczane z blach gr. 6mm wykończone folią drewnopodobną PCV, drzwi izolowane termicznie (pełne) o szer. 90cm typ BORYSZEW (Neapol Plus) lub drzwi zewnętrzne RÓWNOWAŻNE wraz z ościeżnicami - do zaakceptowania przed montażem przez Zamawiającego - analogia-2kpl, Wykucie z muru i wstawienie nowych okien drewnianych z szybami zespolonymi - uchylne, drewniane, 54x84cm szyba zespolona K=1,10, typ Stolbud Włoszczowa kolor TEAK - lub Równoważne - przed montażem do zaakceptowania przez Zamawiającego. (okno 84x45)-2kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001 z dopiskiem: SA-2710-17_2011 - Leśniczówka Trąby. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w poniedziałki, środy i piątki od godz. 8:00 do 13:00, a w dniu przetargu do godz. 09:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia w niezbędnym zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: 1. Jedną koparką o pojemności łyżki minimum 0,40 m3. 2. Jednym samochodem dostawczym 0,9t. 3. Jedną betoniarką, 4. Jedną zagęszczarką wibracyjną. 5. Rusztowaniami o pow. do zabudowy min. 200m2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym: 1. Osobami posiadającymi uprawnienia: posiadającą uprawnienia operatora koparki, do prowadzenia samochodów osobowych oraz po jednej osobie: tynkarza, fliziarza, cieśli, brukarza, dekarza. 2. Jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące co najmniej kierowanie i nadzorowanie robotami konstrukcyjno-budowlanymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony dla wykonawców, którzy: Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Od Wykonawcy którego oferta będzie najkorzystniejsza Zamawiający bedzie żądał certyfikaty i atesty jakościowe na wbudowane materiały.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów,
pokój nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 09:00, miejsce: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów, Sekretariat Nadleśnictwa pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- "Dostawa asortymentu do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka."
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn. "Aktualizacja Ewidencji Gruntów i Budynków Racławice i Kozłów
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- Budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gaz., przebudową instalacji wod., przebudową instalacji kan. sanitarnej -w budynku Zespołu Szkoły nr 1 przy ul. Racławickiej 23 w m. Miechów
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez ZGN Włochy w terminie 01.09.2025 do 30.06.2026 r.
- Remont pomieszczenia kotłowni oraz budowa wewnętrznej instalacji gazowej w Budynku Ośrodka Zdrowia w Jakubowie
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratur Poznańskich przy ul. Solnej 10
- Wykonanie toalet oraz likwidacja barier architektonicznych - Wydział Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2025.EK
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.