To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Lublin: Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych, worków na odpady LDPE, papieru toaletowego i ręczników jednorazowych oraz pojemników na żywność - zadań
Numer ogłoszenia: 130724 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55871 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych, worków na odpady LDPE, papieru toaletowego i ręczników jednorazowych oraz pojemników na żywność - zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do urządzeń biurowych, worków na odpady LDPE, papieru toaletowego i ręczników jednorazowych oraz pojemników na żywność podzielonych na 5 zadań. Szczegółowe wymagania w stosunku do asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają załączniki nr 1-5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.30 - Toner dla ośrodków przetwarzania danych oraz badań i dokumentowania 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIA Dombrowicz Spółka Jawna, ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58019,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43000,80
Oferta z najniższą ceną: 43000,80 / Oferta z najwyższą ceną: 56834,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM Data S.C. Żebrowski Jarosław, Rycia Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44992,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42351,36
Oferta z najniższą ceną: 42351,36 / Oferta z najwyższą ceną: 49721,72
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVA P.H. Artur Chudek, ul. Jutrzenki 6, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46020,00
Oferta z najniższą ceną: 46020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51388,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVA P.H. Artur Chudek, ul. Jutrzenki 6, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83849,20
Oferta z najniższą ceną: 83849,20 / Oferta z najwyższą ceną: 87576,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVA P.H. Artur Chudek, ul. Jutrzenki 6, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4466,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4912,14
Oferta z najniższą ceną: 4912,14 / Oferta z najwyższą ceną: 4912,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Kongresu Gospodarczego - ,,Metrologia Przyszłości''.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Biernata z Lublina w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Wykonanie remontu ścian oraz kostki betonowej w budynku Sądu Rejonowego we Włodawie przy ul. Sejmowej 7
- Modernizacja Oddziału Nefrologii i Nadciśnienia Tętniczego z utworzeniem miejsc dializacyjnych w WSS SP ZOZ w Lublinie w ramach zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opakowań jednorazowych i biodegradowalnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku, środków czyszczących i polerujących oraz artykułów gospodarczych dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek wojskowych (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i higienicznych na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego na terenie MCUS we Wrocławiu z podziałem na części
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa naczyń i sztućców jednorazowych
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.