eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa oleju napędowego do celów opałowych oraz bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych na potrzeby Nadleśnictwa Radom

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13071 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Radom: Dostawa oleju napędowego do celów opałowych oraz bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych na potrzeby Nadleśnictwa Radom
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369998-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, krajowy numer identyfikacyjny 67008074400000, ul. ul. Janiszewska  48, 26600   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48 48 3451722, faks +48 48 3451905, e-mail radom@radom.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radom.radom.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju napędowego do celów opałowych oraz bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych na potrzeby Nadleśnictwa Radom

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.10.8.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1)Część 1 - dostawa oleju napędowego do celów opałowych, 2)Część 2 - bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych. 2.Część 1 obejmuje świadczenie dostaw oleju napędowego do celów opałowych na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego (LOE) w Jedlni Letnisko. 1)Szczegółowy opis realizacji dostaw . 2)Wymagania jakościowe . Olej napędowy do celów opałowych powinien spełniać następujące wymogi: - wartość opałowa,- nie niższa niż 42,6 MJ/kg, - zawartość siarki, - nie więcej niż 0,1% , - gęstość w temp. 15°C, - nie wyższa niż 860 kg/m3, - temperatura płynięcia, - nie niższa niż - 20°C, - zawartość wody, -nie więcej niż 200 (mg/kg), - całkowita zawartość zanieczyszczeń - nie więcej niż 24 mg/kg. 3) Dostarczony olej opałowy musi odpowiadać pod względem jakości zgodnie z obowiązującą normą PN-C-96024:2001. oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 stycznia 2007 roku w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji. 4)Częstotliwość i sposób realizacji : a)Wykonawca dostarczy olej opałowy własnym transportem do siedziby Zamawiającego. b)Dostawa przedmiotu zamówienia polegać będzie na uzależnionym od potrzeb realizowaniu bieżących zamówień Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Orientacyjna ilość zamawianego oleju wynosi: 47988 l. c)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdego zamówienia zgłoszonego za pośrednictwem faksu, pocztą elektroniczną lub telefonicznie przez zamawiającego, w ciągu maksymalnie 24 godzin od godziny zgłoszenia zapotrzebowania. d) Jednorazowo dostarczony będzie olej opałowy w ilości 6 - 8 tys. litrów, według przesyłanych zamówień przez Zamawiającego. Ilości dostarczanego oleju opałowego fakturowane będą w temperaturze rzeczywistej, według wskazań urządzeń pomiarowych (przepływomierzy) z samochodów dostawczych (cystern) w czasie tankowania oleju. e)Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem dostaw w niedzielę i dni świąteczne. 3.Część 2 obejmuje bezgotówkowy zakup oleju napędowego dla pojazdów silnikowych należących do Nadleśnictwa Radom tj. oleju napędowego i oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. 1)Tankowanie odbywać się będzie na stacji Wykonawcy na terenie miasta Radomia jak również na terenie całej Polski. W celu realizacji tankowania Wykonawca wyda Zamawiającemu karty uprawniające do tankowania oraz zakupu materiałów eksploatacyjnych dla każdego samochodu Zamawiającego tj. w ilości 3 szt. 2)Ilość zamawianego paliwa będzie uzależniona od jego rzeczywistych potrzeb. Orientacyjna ilość zamawianego paliwa wynosi: olej napędowy - 3000 l., olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - 1000 l. 3)Olej napędowy powinien spełniać następujące wymogi jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. (Dz.U. Nr 221, poz. 1441 z późniejszymi zmianami). Zamawiający w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 20 %. 4. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 30 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie ze wzorem umowy. 5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09130000-9
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa oleju napędowego do celów opałowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT109623.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PETROJET,  ,  Kieszek 52,  26-670,  Pionki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134836.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134836.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138061.48
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do pojazdów silnikowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15317.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA,  ,  ul. Hr. Wandy Tarnowskiej 4,  35 - 322,  Rzeszów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18840.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18840.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.