eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaRemont nawierzchni placu apelowego (tarasu) Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Dmowskiego 9 w Stalowej Woli



Og³oszenie z dnia 2007-07-31

Stalowa Wola: Remont nawierzchni placu apelowego (tarasu) Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Dmowskiego 9 w Stalowej Woli
Numer og³oszenia: 130657 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szko³a Podstawowa Nr 1, ul. Romana Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 842-11 32, fax 0-15 842-11 32.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp1@go3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni placu apelowego (tarasu) Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Dmowskiego 9 w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni placu apelowego (tarasu) Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Dmowskiego 9 w Stalowej Woli poprzez rozebranie chodników z p³yt betonowych, rozebranie obrze¿y trawnikowych 6x20cm, rozebranie podbudowy z gruntu, u³o¿enie chodników z kostki brukowej betonowej, u³o¿enie obrze¿y betonowych 20x6cm, rêczne karczowanie pni. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w bêd±cych integraln± czê¶ci± SIWZ: przemiarze robót, szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 24.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca winien dokonaæ wizji w terenie oraz zapoznaæ siê z specyfikacj± techniczn± remontu nawierzchni placu apelowego (tarasu) Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 aby zdobyæ wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spe³niaæ nastêpuj±ce warunki: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), a je¿eli okres dzia³alno¶ci wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia co winni potwierdziæ dokumentami o ich nale¿ytym wykonaniu b) znajduj± siê w sytuacji finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj: posiadaj± w³asne ¶rodki obrotowe lub zdolno¶æ kredytow± zapewniaj±c± realizacjê zamówienia w wysoko¶ci minimum 200.000 z³. c) posiadaj± kadrê techniczn± z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich bran¿, które wyst±pi± przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach : konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ. d) s± uprawnieni do wystêpowania w obrocie prawnym e) zaakceptuj± warunki i pozosta³e zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji g) nie s± wykluczeni z ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówieñ publicznych h) tre¶æ z³o¿onej przez nich oferty bêdzie odpowiadaæ tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia i) winni byæ ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej nie mniejsz± ni¿ oferowana cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia j) udziel± gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania kilku wykonawców, dzia³aj±cych w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, warunki udzia³u formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do wystêpowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie byæ wykluczonym z ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych musz± byæ spe³nione oddzielnie przez ka¿dego z tych wykonawców, natomiast okre¶lone powy¿ej przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u merytoryczne, tj. posiadanie niezbêdnej wiedzy, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania mog± byæ spe³nione ³±cznie przez wszystkich tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunków bêdzie dwuwymiarowa. Wykonawca albo spe³nia wszystkie warunki i jego oferta bêdzie podlegaæ ocenie, albo nie spe³nia choæby jednego warunku i zostaje wykluczony z udzia³u w niniejszym postêpowaniu.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówieñ publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powo³anej powy¿ej ustawy; 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci (wzór formularza jest za³±czony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie (kadra techniczna) posiadaj± wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnieñ oraz dokumenty potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ do Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa) 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat (2002-2006) robót budowlanych a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia (minimum trzech zadañ ), z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, wzór formularza jest za³±czony do SIWZ; 8) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca, ¿e wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych i/lub zdolno¶æ kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 200000 z³. Powy¿sze dokumenty musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej nie mniejsz± ni¿ oferowana cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia; 10) O¶wiadczenie o zgodno¶ci z warunkami przetargu - wzór za³±czony do SIWZ; 11) Wype³niony czytelnie, podpisany i opieczêtowany formularz oferty - wzór za³±czony do SIWZ; 12) Kosztorysy ofertowe, które winny byæ sporz±dzone metod± uproszczon± wg za³±czonych do niniejszej SIWZ przedmiaru robót; 13) Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmuj±cy wszystkie elementy robót, sporz±dzony w rozbiciu na poszczególne miesi±ce realizacji i elementy robót; 14) kserokopiê wzoru umowy, bêd±cy za³±cznikiem do SIWZ - parafowan± na ka¿dej stronie; 15) Zastrze¿enie nie udostêpniania informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. zgodnie z definicj± art. 12 pkt 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip-stalowawola.e-zet.pl/pl/163/2/oferty_miasta_przetargi.html

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Publiczna Szko³a Podstawowa nr 1 im. Wac³awa Górskiego ul. Dmowskiego 9 37-450 Stalowa Wola Sekretariat szko³y I piêtro.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Publiczna Szko³a Podstawowa nr 1 im. Wac³awa Górskiego ul. Dmowskiego 9 37-450 Stalowa Wola Sekretariat szko³y I piêtro.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.