eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/39/2012 - Dostawa implantów i protez stosowanych w chirurgii ogólnej, neurochirurgii, ortopedii i ginekologii dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Łódź: ZP/39/2012 - Dostawa implantów i protez stosowanych w chirurgii ogólnej, neurochirurgii, ortopedii i ginekologii dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 130637 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/39/2012 - Dostawa implantów i protez stosowanych w chirurgii ogólnej, neurochirurgii, ortopedii i ginekologii dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1
1. Proteza jądra silikonowa, jałowa (sterylizowana tlenkiem etylenu, bez możliwości resterylizacji), 3,2cmx4,6cm (22 ml), szt. - 2 szt.
2. Proteza jądra silikonowa, jałowa (sterylizowana tlenkiem etylenu, bez możliwości resterylizacji), 3,5cmx5,0cm (26 ml), szt. - 4 szt.
Pakiet nr 2
1. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 105mm, szer. 60mm, wys. krzyw. 10mm, szt. - 6 szt.
2. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 130mm, szer. 125mm, wys. krzyw. 24mm, szt. - 5 szt.
3. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 134mm, szer. 110mm, wys. krzyw. 19mm, szt. - 5 szt.
4. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 57mm, wys. krzyw. 12mm, szt. - 5 szt.
5. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 75mm, wys. krzyw. 12mm, szt. - 5 szt.
Pakiet nr 3
Rozprężony jałowy biomateriał z PTFE typu Dualmesh do naprawy przepuklin i rekonstrukcji ubytków tkanek miękkich oraz tymczasowego uzupełniania ubytków powięzi, z gładką powierzchnią dla minimalnego przylegania tkanek i chropowatą powierzchnią umożliwiającą wrastanie tkanek, o wymiarach 8cmx12cmx0,1cm, z możliwością trzykrotnego ponownego sterylizowania w parze wodnej, szt. - 10 szt.
Pakiet nr 4
Siatka urologiczna, polipropylenowa, monofilamentowa, niewchłanialna, miękka, gramatura nie więcej niż 42g/m2, grubość 0,42 mm, wielkość porów nie więcej niż 66%, rozmiar 20cmx30cm, szt. - 10 szt.
Pakiet nr 5
1. Substytut opony twardej jałowy, do tymczasowego lub trwałego protezowania opony twardej w czasie neurochirurgicznych zabiegów naprawczych, o wymiarach 2cmx10cm, z możliwością trzykrotnego ponownego sterylizowania w parze wodnej, szt. - 5 szt.
2. Substytut opony twardej jałowy, do tymczasowego lub trwałego protezowania opony twardej w czasie neurochirurgicznych zabiegów naprawczych, o wymiarach 5cmx6cm, z możliwością trzykrotnego ponownego sterylizowania w parze wodnej, szt. - 5 szt.
3. Substytut opony twardej jałowy, do tymczasowego lub trwałego protezowania opony twardej w czasie neurochirurgicznych zabiegów naprawczych, o wymiarach 6cmx10cm, z możliwością trzykrotnego ponownego sterylizowania w parze wodnej, szt. - 5 szt.
Pakiet nr 6
System do całkowitej reperacji przepony moczowo-płciowej składający się z:
a. 6 sztuk kaniul z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu,
b. 6 sztuk polipropylenowych narzędzi jednorazowego użytku z pamięcią skrętu do wprowadzania siatki,
c. wielofunkcyjnej prowadnicy anatomicznej,
d. jednorodnej, niewchłanialnej siatki o anatomicznym kształcie wykonanej z polipropylenu (monofilament) o strukturze:
- powierzchnia porów od 60% do 70%
- grubość od 0,40 mm do 0,44 mm
- gramatura od 40 g/m2 do 44 g/m2
- kolor: biały z pojedynczymi, niebieskimi włóknami
- 40 zestawów
Pakiet nr 7
Taśma w dwuczęściowej osłonce foliowej dł. 450 +/-5 mm: 10 +/-1 mm, gr. 0,34 +/-0,05, wielkość oczek splotu 1x1,25 mm, dł. oczka nici 145 +/-5 mm, zagęszczenie oczek 55% +/-5%, gramatura 46 g/m2 +/-5% - 15 szt.
Pakiet nr 8
1. Usieciowiona matryca kolagenowa o ściśle określonym czasie wchłaniania 17,5 cm x 12,5 cm x 3 mm, szt. - 10 szt.
2. Usieciowiona matryca kolagenowa o ściele określonym czasie wchłaniania 2,5 cm x 2,5 cm, szt. - 20 szt.
3. Usieciowiona matryca kolagenowa o ściśle określonym czasie wchłaniania 7,5 cm x 7,5 cm, szt. - 10 szt.
Pakiet nr 9
Allogeniczna kość mrożona, jałowa, 100 cm3 - 11 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.5.2010, Dz. U. nr 107, poz. 679.
    --- dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
    - CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną oraz
    - Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    lub
    - Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    --- dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
    -CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    - WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
    Dokument potwierdzający możliwość resterylizacji produktu (Dot. Pakietów nr 3 i 5)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy handlowej produktu lub numeru katalogowego przy zachowaniu jego parametrów;
2. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
3. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4. zmiana na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej, gdy podczas realizacji umowy nastąpi zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia.
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy), poziom 0, pok.nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 11:15, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy), poziom 0, pok.nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.