eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyDPS. II D-5/I/10 Dostawa Leków i innych produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Łapy: DPS. II D-5/I/10 Dostawa Leków i innych produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 13062 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie , Uhowo, ul. Surażska 67, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152891, faks 085 7152891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuhowo.prv.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostaka organizacyjna samorządu terytorialnego - Dom Pomocy Spolecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DPS. II D-5/I/10 Dostawa Leków i innych produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków i innych artykułów aptecznych na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Uhowie przy ul. Surażskiej 67, 18-100 Łapy, Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia - dwa razy w tygodniu, na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Uhowie, przez okres 11 miesięcy w ilościach i terminach wg potrzeb Zamawiającego, określanych każdorazowo w pisemnych zamówieniach przez uprawnionych pracowników DPS. 2. Zakres zamówienia. 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków wyszczególnionych w druku - formularzu Oferta oraz innych leków i produktów leczniczych wynikających z bieżących potrzeb mieszkańców dps wg pisemnych zamówień składanych 2 razy w tygodniu we wtorki i w piątki. 2 Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami wystawionymi przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, przeciętnie dwa razy w tygodniu we wtorki i piątki, a w przypadku świąt wypadających w te dni - dzień przed przypadającym świętem. 3) W przypadku antybiotyków oraz leków które należy podać niezwłocznie, Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć w ciągu 24 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo ich realizacji w innej aptece. 4) Przy dostawie przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się odbierać zamówienia i recepty na następną dostawę. Zamówienie wystawiane będzie na druku (Wykaz recept do realizacji) określające Nazwiska i imiona mieszkańców na których zostały wystawione recepty i ilość wypisanych specyfików na recepcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który złoży komplet materiałów przetargowych. Materiały przetargowe wydaje Zamawiający bezpłatnie w swojej siedzibie po złożenia wniosku o ich wydanie. Materiały przetargowe zamieszczone są również na stronie internetowej zamawiającego www.dpsuhowo.prv.pl 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, według formuły (spełnia) lub (nie spełnia). Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek ten zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie choćby tylko jednego określonego wyżej wymogu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy wykonawcy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) - brak dokumentu lub przedstawienie dokumentu określającego działalność nie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia powoduje wykluczenie wykonawcy. 2) Zaakceptowany wzór umowy zał. nr 2, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Pzp) - wzór załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o podwykonawcach zał. nr 5. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do składanej oferty dołączyć próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuhowo.prv.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie Uhowo ul. Surażska 67. 18-100 Łapy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Spolecznej w Uhowie Uhowo ul Surażska 67 18-100 Łapy pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.02.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.