Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Jaroszowiec: Termomodernizacja budynków szpitalnych - ocieplenie stropodachu na Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu
Numer ogłoszenia: 130629 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu, ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, fax 032 6428100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szpitalnych - ocieplenie stropodachu na Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pn.: Termomodernizacja budynków szpitalnych - ocieplenie stropodachu na Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu. Zakres zamówienia obejmuje następujące, szczegółowe zadania: 1)Roboty rozbiórkowe, w tym: -rozbiórke ściany attykowej, -rozbiórkę papy po obrysie ścian, -likwidację pęcherzy i zgrubień papy, -demontaż obróbek blacharskich. 2)Roboty przygotowawcze, w tym: -nadbetonowanie murów-ścian attykowych, -montaż płyty OSB, -nadbetonowanie gzymsów, -wyprofilowanie spadków -wylewki, -skucie starego i wykonanie nowego tynku na ścianach w miejscach przeróbek. 3)Obróbki blacharskie, w tym: -obróbka murków attykowych (blacha przyklejona do płyty OSB), -obróbka kominów, -obróbka ścian, -pas nadrynnowy. 4)Ułożenie izolacji, w tym: -ułożenie styropapy gr.16 cm. na kleju, -założenie - montaż kominów wentylacyjnych, -ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia gr.5,2 mm 5)Instalacja odgromowa, w tym: -demontaż i ponowny montaż, -wykonanie pomiarów. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w sposób opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w zakresie określonym w przedmiarze robót i na warunkach zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji (w godzinach pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek 0800:1430) są: a)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: mgr Magdalena Józefiak - Kierownik Administracyjno - Techniczny tel. 032/210 9126 lub 032/642 8031 wewn. 26 b)w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Barbara Grzanka- St. Inspektor ds. zamówień publicznych tel. 032/210 9153 lub 032/642 8031 wewn. 53
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: -na wykonane roboty i materiały związane z pokryciem dachu na okres wynoszący 10 lat. -na pozostałe roboty i materiały związane z przedmiotem niniejszej umowy na okres wynoszący 5 lat. 2.Wykonawca w terminie od dnia przejęcia placu budowy, ubezpieczy na swój koszt, na korzyść swoją i Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ-Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia łącznie: 1)materiały, sprzęt, instalacje i wszelkie inne rzeczy dostarczone na plac budowy w celu wykonania robót, w pełnej wysokości, od wszelkich szkód i/lub strat, na cały okres realizacji robót; 2)od wszelkich szkód i-lub strat, jakie mogą powstać bezpośrednio lub pośrednio podczas wykonywania robót, na ciele lub majątku jakiejkolwiek osoby, włącznie z pracownikami Wykonawcy, Podwykonawcami i ich pracownikami, pracownikami Zamawiającego lub jakiejkolwiek innej osoby obecnej w imieniu lub pracującej dla Zamawiającego. 3.Ubezpieczenie, o którym mowa w ust. 6 obejmuje: 1)Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności, włącznie z wszelkim ryzykiem szkód materialnych i osobowych i odpowiedzialnością względem osób trzecich; 2)Ubezpieczenie od odpowiedzialności pracodawcy. 4.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć przedmiot umowy od wszystkich ryzyk budowy i montażu przy sumie ubezpieczenia w pełnej wartości podpisanej umowy, powiększonej o 5% kosztów usunięcia pozostałości po szkodzie, łącznie z odpowiedzialnością cywilną Wykonawcy w związku z realizowanym kontraktem, jako pracodawcy, odpowiedzialnością względem osób trzecich oraz odpowiedzialnością cywilną z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, na sumę nie niższą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) i okres o jeden miesiąc dłuższy, niż wskazany w §18 projektu umowy - termin zakończenia prac. 5.Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Projekt umowy, która ma zostać podpisana pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą winien być przedłożony Zamawiającemu do akceptacji przed jej podpisaniem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie umów z Podwykonawcami, które zostaną dołączone do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w formie załączników. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez Podwykonawców z dalszym Podwykonawcą. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach wizji lokalnej Wykonawca może dokonywać własnych obmiarów, a także innych czynności zmierzających do ustalenia nakładów sił i środków potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Na jej podstawie, jak również na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ustali ilość wszystkich przewidzianych robót i określi wartość wynagrodzenia ryczałtowego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Brak wizji lokalnej i zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją, a co za tym idzie nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy żądaniami robót dodatkowych, a tym samym wzrostem wartości prac objętych umową. 7.Cena wykonania zamówienia podana w ofercie musi być ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). Wynagrodzenie ryczałtowe powinno uwzględniać wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia koniecznie do poniesienia w celu prawidłowego wykonania prac, będących przedmiotem zamówienia. 8.Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu Województwa Małopolskiego oraz środków pozyskanych z Fundacji EkoFundusz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz spełnią następujące warunki szczegółowe: 1)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na dowód, czego winien wykazać się, wykonaniem, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie i ociepleniu stropodachu w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni, co najmniej 500 m 2 , 2)Wykonawca musi wykazać i przedstawić, iż posiada zespół zdolny do realizacji zamówienia, a w szczególności dysponować osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 3)Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości, co najmniej 100 000 zł. 4)Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejsze niż 25 % wartości zamówienia. 2.Wymagania dotyczące oferowanych robót budowlanych: 1)Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w dokumentacji postępowania oraz muszą być realizowane zgodnie z normami jakościowymi, 2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał do realizacji robót materiałów budowlanych posiadających gwarancję producenta, atesty lub certyfikaty stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w budownictwie. 3.Wykonawca wraz z ofertą winien przedstawić kosztorysy ofertowe uproszczone, wykonane w oparciu o załączone przedmiary. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule: spełnia -nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ), a także następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę (z dowodem opłacenia składki), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 100 000, 00 zł i ważności obejmującej okres trwania umowy. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się, wykonanie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie i ociepleniu stropodachu w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni, co najmniej 500 m 2, z podaniem: ich zakresu (w tym powierzchni), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. - załącznik nr 5 do SIWZ 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także wykaz zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum wykazanie kierownika budowy specjalności budowlano-konstrukcyjnej) wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba, której uprawnienia dotyczą, jest wpisana na listę członków tej izby. 8.Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego -załącznik nr 3 do SIWZ. 9.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których wykonawca posiada rachunki, potwierdzające, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 25% wartości zamówienia. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Dokument potwierdzający wniesienie wadium, tzn. oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, lub potwierdzenie dokonania przelewu, jeżeli wadium zostało wniesione w środkach pieniężnych. 11.Wykaz prac zleconych podwykonawcom na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz osobą do kierowania robotami budowlanymi wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt VII ust. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2)w pkt VII ust. 2, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt VIII ust.1 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 5)Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę. 6)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie -art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu odbioru w Sekretariacie Zamawiającego w godz. 08:00 - 14:00 (poniedziałek-piątek), lub na pisemny wniosek oferenta - przesłana za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie ( I p. Budynku Administracji) ul. Kolejowa 1A, 32-312 Jaroszowiec lub przesłać pocztą. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 lipc.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
- Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Rozbiórka budynku Filmoteki Narodowej w Łodzi przy ul. Łąkowej 29C wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia.
- Wymiana posadzek w wybranych pomieszczeniach oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.