eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa I i II piętra w budynku egzaminacyjno-administracyjnym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie wraz z dostawą wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Rzeszów: Przebudowa I i II piętra w budynku egzaminacyjno-administracyjnym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie wraz z dostawą wyposażenia
Numer ogłoszenia: 130585 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74102 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8605600, faks 017 8527194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa I i II piętra w budynku egzaminacyjno-administracyjnym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie wraz z dostawą wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa I i II piętra w budynku egzaminacyjno-administracyjnym Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie wraz z dostawą wyposażenia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, projekcie budowlanym - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wykonania wszystkich robót objętych co najmniej jednym z trzech w/w załączników. 3.Zakres robót budowlanych oraz dostawy obejmuje: a)roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścian działowych, stolarki drzwiowej i posadzek (kod CPV 45.11.11.00-9), b)roboty konstrukcyjne - wykonanie nadproży nad projektowanymi otworami drzwiowymi i okiennymi (kod CPV 45.20.00.00-9), c)roboty wykończeniowe wewnętrzne obejmują: wykonanie posadzek wraz z podłożem, tynki, gładzie, sufity i sufity podwieszane, okładziny ścian i malowanie, wykonanie ścianek działowych murowanych, gipsowo - kartonowych oraz ścianek z płyt kompozytowych (typ LTT), montaż stolarki drzwiowej, ślusarki aluminiowej szklanej oraz parapetów okiennych (kod CPV 45.40.00.00-1), d)roboty w zakresie instalacji elektrycznych (kod CPV 45.31.00.00-3), telefonicznych i komputerowych (kod CPV 45.31.42.00-3) obejmują: montaż rozdzielnic odbiorczych, wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montaż gniazd wtyczkowych i opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej wraz z osprzętem, e)wykonanie instalacji klimatyzacji - jednostki wewnętrzne i zewnętrzne (kod CPV 45.33.12.30-7), f)wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej wraz z białym montażem, w szczególności muszle, baterie, umywalki itp., przykładowo: ceramika łazienkowa i armatura firmy SANITEC KOŁO seria Aplauz (kod CPV 45.33.24.00-7) lub równoważne, g)dostawa i montaż mebli biurowych, przykładowo: systemy mebli: Ergonomic Master, Alfa, AERO, STATUS i SERIO producent MDD (kod CPV 39.13.00.00-2) lub równoważne, h)dostawa i montaż telewizorów LCD (kod CPV 32.30.00.00-6). 4.Prace budowlane oraz dostawy, określone w ust. 3, wykonywane będą w następujący sposób: w pierwszej kolejności przebudowa II piętra wraz z dostawą i montażem mebli oraz wyposażenia na tym piętrze, w dalszej kolejności przebudowa I piętra wraz z dostawą i montażem mebli oraz wyposażenia na tym piętrze. 5.Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500, kontakt: Krzysztof Kawalec tel. 017 860 56 18 lub 860 56 00). 6.W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca - w ramach ceny ofertowej - zobowiązany będzie do: a)urządzenia zaplecza i placu budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym oraz zapewnienia porządku po wykonaniu prac na koniec każdego dnia roboczego, b)zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób postronnych, c)usuwania gruzu z I i II piętra lejami zsypowymi bezpośrednio do podstawionych kontenerów lub pojazdów od strony południowej budynku, d)zapewnienia bezpieczeństwa dojścia i dojazdu do posesji, e)prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w przedmiarze robót, STWiORB, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, f)wykonania pomiarów przewidzianych odrębnymi przepisami i ewentualnych obmiarów powykonawczych, g)każdorazowego uzgadniania terminów i miejsca wszystkich dostaw materiałów budowlanych i wyposażenia z Zamawiającym. 7.Wszystkie prace budowlane będą wykonywane w budynku zasiedlonym w pełnej obsadzie osobowej i nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Ośrodka. W cenie ofertowej należy uwzględnić fakt, iż w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1530, a także w soboty w godz. 800 - 1200, nie będzie można prowadzić robót wyzwalających opary szkodliwe dla zdrowia oraz powodujących powstawanie nadmiernego natężenia hałasu przekraczającego 85 dB. 8.Prace remontowe prowadzone będą podczas normalnej działalności WORD w Rzeszowie, w związku z powyższym prace, podczas których może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 9.Zwalnianie zajętych pomieszczeń i rozpoczęcie prac na I piętrze będzie możliwe po zakończeniu i odbiorze prac na II piętrze. 10.W celu minimalizacji zakłóceń pracy Ośrodka, Zamawiający udostępni - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 11.Wszystkie kolory i wzory materiałów wykończeniowych oraz mebli i wyposażenia winny być uzgadniane przed dokonaniem zamówienia z Zamawiającym i projektantem. 12.Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 39.13.00.00 - Meble biurowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANI, ul. Piłsudskiego 17, 35-074 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567500,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 536048,38

  • Oferta z najniższą ceną: 472106,57 / Oferta z najwyższą ceną: 671018,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.