eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchańRemont Gminnego Centrum Kultury w Suchaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Suchań: Remont Gminnego Centrum Kultury w Suchaniu
Numer ogłoszenia: 130555 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchań , ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015 w. 23, faks 091 5624015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl, http://bip.suchan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Gminnego Centrum Kultury w Suchaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje roboty remontowe oraz modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w pomieszczeniach: 1)pomieszczenie nr 1 - hall główny, 2)pomieszczenie nr 2 - WC dla niepełnosprawnych, 3)pomieszczenie nr 3 - WC, 4)pomieszczenie nr 4 - korytarz, 5)pomieszczenie nr 7 - ogólne, 6)pomieszczenie nr 8 - hall mały, 7)pomieszczenie nr 9 - WC, 8)pomieszczenie nr 10 - korytarz, 9)pomieszczenie nr 11 - pomieszczenie ogólne, 10)pomieszczenie nr 12 - korytarz, 11)pomieszczenie nr 13 - WC, 12)pomieszczenie nr 14 - pokój kierownika 13)pomieszczenie nr 15 - wiatrołap, 14)pomieszczenie nr 16 - sala ogólna, 15)pomieszczenie nr 17 - sala ogólna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem publicznym, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełnienie wyżej wymienionych warunków należy potwierdzić składając dokumenty i oświadczenia opisane w rozdziale 12. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 4.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (dotyczy kierownika budowy), do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za wystarczające doświadczenie zawodowe, wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej (np. budowa, remont) o wartości brutto wynoszącej przynajmniej 80 000 złotych. 3)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie dotyczącym kierownika budowy, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość netto zaoferowana w składanej ofercie przetargowej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż wartość netto oferty przetargowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchań ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Gmina Suchań ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.