Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-19
Bielawa: Usługi administrowania nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 13052 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., ul. 3 Maja 48, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 74 8334253, faks 74 8334253
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi administrowania nieruchomościami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie administrowania osiedlami mieszkaniowymi obejmujące: - prowadzenie i aktualizacja spisu lokali właścicieli i najemców wchodzących w skład nieruchomości, - prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości, - kontrola realizacji umów zapewniających dla nieruchomości dostawę mediów tj. centralnego ogrzewania, wody, prądu, gazu oraz wywozu nieczystości stałych, - monitoring i kontrola stanu technicznego budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy, - kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie posesji, - zlecanie i nadzór nad wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów okresowych, - organizowanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej, - stała współpraca z Zarządem nieruchomości, - prowadzenie księgowości uproszczonej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.30.00 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienia uzupełniającego dokonuje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Wartość zamówienia stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym TOMBAR s.c. Anna Kaptur, Roman Kaptur, ul. Lotnicza 1a, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





