eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o. o w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Suszec: Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o. o w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2
Numer ogłoszenia: 130505 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z .o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124214 w. 16, fax 032 4488090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-suszec.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o. o w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Rozbudowa istniejącego budynku biurowego PGK Sp. z o. o w Suszcu przy ul. Ogrodowej 2, zwanego dalej zamówieniem. Szczegółowy opis zamówienia: Roboty ogólnobudowlane Zestawienie obiektów wraz z podstawowymi wielkościami charakteryzującymi obiekt: - powierzchnia zabudowy (część istniejąca) - 76,32 m2 - powierzchnia zabudowy (część projektowana) - 159,89 m2 - powierzchnia użytkowa (część istniejąca) - 54,58 m2 - powierzchnia użytkowa (część projektowana) - 124,13 m2 - kubatura (część istniejąca) - 370,15 m2 - kubatura (część projektowana) - 767,47 m2 - całkowita powierzchnia działek - 4113,00 m2 3.2.2.1 Roboty rozbiórkowe 3.2.2.2 Roboty ziemne 3.2.2.3 Roboty betonowe i zbrojarskie 3.2.2.4 Roboty murarskie 3.2.2.5 Izolacja przeciwwilgociowa pionowa 3.2.2.6 Izolacje przeciwwilgociowe poziome 3.2.2.7 Izolacje cieplne 3.2.2.8 Wykonywanie konstrukcji dachowych 3.2.2.9 Wykonywanie pokrycia dachowego - gonty bitumiczne 3.2.2.10 Obróbki blacharskie , rynny i rury spustowe 3.2.2.11 Roboty tynkowe , gładzie , okładziny ścienne 3.2.2.12 Wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych i paneli winylowych 3.2.2.13 Montaż stolarki okiennej 3.2.2.14 Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej 3.2.2.15 Posadzki 3.2.2.16 Malowanie ścian i sufitów 3.2.2.17 Prace towarzyszące 3.2.2.18 Roboty tymczasowe 3.2.3 Instalacje c.o., wod-kan, kotłownia 3.2.4 Instalacja wewnętrzna gazowa oraz skrócenie przyłącza gazu 3.2.5 Instalacja wewnętrzna elektryczna i instalacja odgromowa 3.2.6 Instalacje teletechniczne 3.2.7 Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 3.2.8 Pomiary geodezyjne Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: a. przedmiary robót: - przebudowa i rozbudowa budynku biurowego - zał. nr 7a - instalacje c.o., wod-kan, kotłownia - zał. nr 7b - instalacje gazowe - zał. nr 7c - instalacje elektryczne wewnętrzne - zał. nr 7d - instalacje teletechniczne sieci strukturalnej i telefonicznej - zał. nr 7e - instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - zał. nr 7f b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - przebudowa i rozbudowa budynku biurowego - zał. nr 8a - instalacje c.o., wod-kan, kotłownia - zał. nr 8b - instalacje gazowe - zał. nr 8c - instalacje elektryczne wewnętrzne - zał. nr 8d - instalacje teletechniczne sieci strukturalnej i telefonicznej - zał. nr 8e - instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - zał. nr 8f c. projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi i informacją BIOZ, zał. nr 9 d. wyjaśnienia do przedmiaru na roboty ogólnobudowlane zał. nr 10. Uwaga: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 46.26.20.00 - 46.26.20.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 74.27.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 17.000,00 zł. słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy Żory o/Suszec nr 84 8456 1019 2001 0003 7804 0001; treść przelewu winna zawierać: - imię i nazwisko/ nazwę firmy wykonawcy, - adres wykonawcy - kwotę wpłaty - przedmiot wpłaty UWAGA: Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 07.07.2008 r. do godz. 9.00: - w przypadku wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert, tj. 07.07.2008 r. do godz. 900 musi nastąpić uznanie wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. W przypadku, gdy do upływu tego terminu nastąpi jedynie obciążenie rachunku bankowego wykonawcy o kwotę wadium, natomiast bank nie przekaże przelewem środków na rachunek zamawiającego, wadium nie zostanie uznane za wniesione w terminie, co będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, - w przypadku wnoszenia wadium w formie, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp., najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. 07.07.2008 r. do godz. 9.00, dokument wadium w oryginale należy zdeponować w siedzibie zamawiającego w dziale Księgowość. Złożenie dokumentu wadium po godz. 9.00, 07.07.2008 r., będzie uznane za wniesione po terminie, a w dalszej części postępowania przetargowego będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Nie należy załączać oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony bez rozpatrywania jego oferty z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią zał. nr 3, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią zał. nr 4; - wymagane minimum: 1 robota budowlana dotycząca wykonania budowy budynku biurowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 160 m2 i 1 robota budowlana dotycząca wykonania przebudowy budynku biurowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 76 m2, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, 4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z treścią zał. nr 5; - wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujących sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i cieplne oraz instalacji sanitarnych obejmujących instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno-wentylacyjne i w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu umowy; wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane; 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - uprawnienia budowlane osoby/osób wpisanej/ych w zał. nr 5, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujących sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i cieplne oraz instalacji sanitarnych obejmujących instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno-wentylacyjne i w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; - aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie osoby/osób wymienionej/ych w zał. nr 5 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się w/w uprawnieniami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane). Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: 1. udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, 2. złożenie wypełnionego druku ,formularz oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, 3. złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie szczegółowej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. XXII SIWZ, 4. złożenie informacji o podwykonawcach, na lub zgodnie z zał. nr 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w.w. warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. oświadczenie wykonawcy, zgodnie z treścią zał. nr 3, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią zał. nr 4; - wymagane minimum: 1 robota budowlana dotycząca wykonania budowy budynku biurowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 160 m2 i 1 robota budowlana dotycząca wykonania przebudowy budynku biurowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 76 m2, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie; dokumenty te powinny zawierać opis wykonanej roboty, 4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z treścią zał. nr 5; - wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujących sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i cieplne oraz instalacji sanitarnych obejmujących instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno-wentylacyjne i w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu umowy; wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane; 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - uprawnienia budowlane osoby/osób wpisanej/ych w zał. nr 5, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych obejmujących sieci wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe i cieplne oraz instalacji sanitarnych obejmujących instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno-wentylacyjne i w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane; - aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie osoby/osób wymienionej/ych w zał. nr 5 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się w/w uprawnieniami zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane). Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: 1. udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, 2. złożenie wypełnionego druku ,formularz oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, 3. złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie szczegółowej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. XXII SIWZ, 4. złożenie informacji o podwykonawcach, na lub zgodnie z zał. nr 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w.w. warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-suszec.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (I piętro) Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.