eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie Infrastruktury kontroli fizycznego dostępu do systemu informatycznego wraz z systemem rejestracji wejść i wyjść z pomieszczeń oraz monitorowaniem w UPRP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Warszawa: Wykonanie Infrastruktury kontroli fizycznego dostępu do systemu informatycznego wraz z systemem rejestracji wejść i wyjść z pomieszczeń oraz monitorowaniem w UPRP
Numer ogłoszenia: 130491 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax (022) 579-03-74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Infrastruktury kontroli fizycznego dostępu do systemu informatycznego wraz z systemem rejestracji wejść i wyjść z pomieszczeń oraz monitorowaniem w UPRP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Infrastruktury kontroli fizycznego dostępu do systemu informatycznego wraz z systemem rejestracji wejść i wyjść z pomieszczeń oraz monitorowaniem w budynku i na posesji Urzędu Patentowego RP, obejmującego: - system bezpieczeństwa sieci informatycznej (BSI) , - system nadzoru wizyjnego pomieszczeń (CCTV), - system kontroli dostępu do pomieszczeń (KD), - system sygnalizacji włamań i napadów (SSWIN), - system zarządzania bezpieczeństwem budynku (LMS), - system łączności wideodomofonowej (SLW) wraz z dostawą niezbędnych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 30 000,00 zł przez cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 20 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu 20 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. m.in. dysponują osobami posiadającymi odpowiednio udokumentowane kwalifikacje do świadczenia nadzoru technicznego; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca należycie zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 dostawy minimum 500 kart posiadających jednocześnie interfejs bezstykowy i interfejs stykowy z zaimplementowanymi funkcjami PKI umożliwiających generowanie kluczy kryptograficznych i przechowywanie certyfikatów klucza publicznego X.509 oraz - co najmniej 2 wdrożenia systemów zabezpieczeń o wartości minimum 500 000 zł brutto każdy, obejmujących swym zakresem minimum kontrolę dostępu, sygnalizację włamania i napadu i nadzór wizyjny, a należyte wykonanie tych zamówień zostało potwierdzone przez zlecającego zamówienie; b) Wykonawca posiada certyfikaty ISO 9000 : 2001 oraz AQAP 2110 : 2003 (lub równoważne) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto (polisa musi obejmować termin realizacji zamówienia); 4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Polisa (a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; 7. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących: - co najmniej 2 dostawy minimum 500 kart posiadających jednocześnie interfejs bezstykowy i interfejs stykowy z zaimplementowanymi funkcjami PKI umożliwiających generowanie kluczy kryptograficznych i przechowywanie certyfikatów klucza publicznego X.509 oraz - co najmniej 2 wdrożenia systemów zabezpieczeń o wartości minimum 500 000 zł brutto każdy, obejmujących swym zakresem minimum kontrolę dostępu, sygnalizację włamania i napadu i nadzór wizyjny, z podaniem przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców tych zamówień, a odnośnie zamówień polegających na wdrożeniu systemów zabezpieczeń - także ich wartości (wzór wykazu w załączniku nr 4 do SIWZ); 8. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 7 zostały wykonane należycie; 9. Wykaz osób nadzoru technicznego wynikającego z realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia; 10. Certyfikaty ISO 9000 : 2001 oraz AQAP 2110 : 2003 (lub równoważne) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1-3 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Pozostałe dokumenty wszyscy Wykonawcy składają wspólnie. Dokument określony w pkt. 1, 7 i 9 należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wzp1507@uprp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Patentowego RP w Warszawie, pokój nr 11, Al. Niepodległości 188/192 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków strukturalnycvh w ramach SPO WKP, działanie 1.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.