eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzegświadczenie usługi w zakresie prowadzenia zajęć praktycznych w technikum mechanicznym, elektrycznym i hotelarstwa na podbudowie szkoły gimnazjalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-02

Brzeg: świadczenie usługi w zakresie prowadzenia zajęć praktycznych w technikum mechanicznym, elektrycznym i hotelarstwa na podbudowie szkoły gimnazjalnej
Numer ogłoszenia: 130485 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im.Marii Skłodowskiej-Curie , ul. Słowiańska 18, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 416 35 12, faks 77 416 35 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1brzeg.wodip.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie prowadzenia zajęć praktycznych w technikum mechanicznym, elektrycznym i hotelarstwa na podbudowie szkoły gimnazjalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi edukacyjnej: zajęcia praktyczne zgodnie z programami nauczania technikum mechanicznego 311(20), 311504, technik elektryk 311303, technik hotelarstwa 341(04).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu zajęć praktycznych i zapewnieniu opiekunów zajęć dla zawodów: - technik mechanik kl.II symbol cyfrowy zawodu 311504 -technik mechanik kl.III symbol cyfrowy 311(20) - technik elektryk kl.II symbol cyfrowy zawodu 311303 - technik hotelarstwa kl.III symbol cyfrowy zawodu 341(04) dla uczniów Technikum nr1 Zespołu Szkół Zawodowych nr1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Brzegu. Ilość dni, godzin i uczniów na planowane zajęcia: - klasa II technik mechanik; 1 dzień w tygodniu po 6 godzin dla 19 uczniów - klasa III technik mechanik; 1 dzień w tygodniu po 5 godzin dla 16 uczniów - klasa II technik elektryk; 1 dzień w tygodniu po 5 godzin dla 17 uczniów - klasa II technik hotelarstwa; 1 dzień w tygodniu po 4 godziny dla 14 uczniów Dni dobywania zajęć praktycznych: - dla zawodu technik mechanik 311504 i 311(20) oraz technik elektryk 311303, proponowany dzień tygodnia środa - dla zawodu technik hotelarstwa 341(04) jeden dzień tygodnia , proponowany dzień tygodnia piątek. Podmiot prowadzący działalność na terenie województwa opolskiego. W przypadku braku możliwości dojazdu uczniów na zajęcia podmiot zobowiązany jest do bezpłatnego transportu uczniów z Brzegu do miejsca prowadzenia zajęć praktycznej nauki zawodu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podmiot zatrudniający wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną z doświadczeniem minimum 5 lat w zakresie realizacji zajęć praktycznych dla uczniów technikum

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podmiot dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wyposażenie: - klasa II TM stanowiska odpowiednie dla kwalifikacji M.19 w zawodzie operator obrabiarek skrawających; - klasa III TM stanowiska odpowiednie dla zawodu technik mechanik 311[20]; - klasa II TEL stanowiska odpowiednie dla kwalifikacji E.7 montaż i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych, E.8 - montaż i konserwacja instalacji elektrycznych i E.24 - eksploatacja maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w zakresie: - montaż i badanie maszyn elektrycznych prądu stałego i zmiennego, - montaż i badania urządzeń elektrycznych, - montaż elementów instalacji elektrycznych, - konserwacja instalacji elektrycznych. - klasa III THOT stanowiska odpowiednie do zawodu technik hotelarstwa 311[04] w zakresie pracy w recepcji i pracy w dziale utrzymania czystości i porządku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opiekunowie uczniów: - opiekun zajęć praktycznych dla zawodu technik mechanik 311504 i kwalifikacji M.19 - 3 osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych o specjalności odpowiedniej do zawodu z przygotowaniem pedagogicznym. - opiekun zajęć praktycznych dla zawodu technik mechanik 311[20] - 2 osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych o specjalności odpowiedniej do zawodu z przygotowaniem pedagogicznym. - opiekun zajęć praktycznych dla zawodu technik hotelarstwa 341[04] - 2 osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych o specjalności odpowiedniej do zawodu z przygotowaniem pedagogicznym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W każdym roku szkolnym ulegnie zmianie liczba uczniow korzystajacych z usługi. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności takich zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1brzeg.wodip.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsz1brzeg.wodip.opole.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr1 49-300 Brzeg ul. Słowiańska 18 sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.