To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Brzeziny: Usługa szkoleniowa
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
Numer ogłoszenia: 130378 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124411 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80500000-9 Usługi szkoleniowe dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach finansowane ze środków Funduszu Pracy. 1. Zakres tematyczny szkolenia: -rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, -zasady opracowywania biznes planu, -ewidencja działalności gospodarczej, -rachunkowość w firmie, -prawne aspekty zatrudniania pracowników w firmie, -marketing i reklama własnej firmy, -zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania, -rozliczenia z ZUS i US oraz zasady kontroli przedsiębiorców, -zasady udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców -pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju działalności gospodarczej (w tym dotacje z PUP). Celem szkolenia będzie przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia nieodpłatnie program i harmonogram szkolenia oraz materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, notatnik i długopis. Każdy uczestnik ma zapewniony dostęp do samodzielnego stanowiska szkoleniowego w całym procesie nauczania. 3. Liczba osób objętych szkoleniem - 15. 4. Czas trwania kursu: do 2 tygodni (10 dni roboczych); ilość godzin na jednego uczestnika- 60 godzin zegarowych zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym zajęć teoretycznych 18 godzin i zajęć praktycznych 42 godzin. Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny). Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz. 1193) Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 5.Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze. Zakończenie zajęć nie później niż godz. 18.00 6.Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 7. W czasie zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe i socjalne. 8. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, czyli uczestnikom szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. 9. Instytucja szkoleniowa zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. 10. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym. 11. Wykonawca wystawi zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI każdemu uczestnikowi szkolenia, który pozytywnie zaliczy egzamin końcowy po ukończeniu szkolenia (wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji). Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji powinno zawierać: -numer z rejestru, -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dowodu stwierdzającego tożsamość, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającego szkolenia, -formę i nazwę szkolenia, -okres trwania szkolenia, -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, -podpis osoby upoważnionej prze instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w uzasadnionych przypadkach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa szkoleniowa ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CASH Maciej Kaleta, ul. Bugaj 56/27, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4068,00
Oferta z najniższą ceną: 4068,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7992,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Brzeziny i jednostek organizacyjnych.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





