eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiBudowa sieci kanalizacji deszczowej dla odwodnienia rejonu ulicy Sadowej w miejscowości Borkowo



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Pruszcz Gdański: Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla odwodnienia rejonu ulicy Sadowej w miejscowości Borkowo
Numer ogłoszenia: 130361 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6929421, 6929400, fax 058 6822714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla odwodnienia rejonu ulicy Sadowej w miejscowości Borkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia: jest budowa sieci kanalizacji deszczowej dla odwodnienia rejonu ulicy Sadowej w miejscowości Borkowo długości ok. 1090 mb - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót: 1)Kanalizacja deszczowa: a)kanały z rur betonowych WIPRO śr. 800 mm 239,70 mb b)kanały z rur betonowych WIPRO śr. 500 mm 611,25 mb c)kanały z rur betonowych WIPRO śr. 400 mm 116,10 mb d)kanały z rur PVC śr. 250 mm 123,30 m e)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm 14 szt f)studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 2000 mm 7 szt. g)studzienki kanalizacyjne WAVIN o śr. 425 mm 3 szt. h)wpusty uliczne z kręgów betonowych 500 mm z osadnikiem 8 szt. i)osadnik Aco Cs 7000 litrów 1 szt. j)oczyszczenie i pogłębienie rowu melioracyjnego 240 m2 2)Do zadań Wykonawcy należy również wytyczenie geodezyjne i operat powykonawczy, uzyskanie decyzji o zajęcie pasa drogowego wraz z pokryciem kosztów jej uzyskania (bez kosztów zajęcia pasa drogowego), wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, włazy przy wpustach ulicznych i studniach jako zatrzaskowe lub na zamknięcie. 3)Nawierzchnię dróg należy doprowadzić do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową kanalizacji deszczowej. Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 500 mm i śr. 400 mm jednak Zamawiający po konsultacji z Projektantem zdecydował się na rury betonowe WIPRO śr. 500 mm i śr. 400 mm. 2)Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 tys zł na warunkach określonych w siwz..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na budowie sieci wodociągowej / kanalizacyjnej o długości nie mniejsze niż 1000mb każda oraz dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 3, 5)kopię dokumentów potwierdzających, że roboty wskazane w załączniku nr 3 zostały wykonane przez wykonawcę jako głównego wykonawcę należycie. Potwierdzenia powinny zawierać daty wykonania inwestycji, rodzaj sieci i jej długość, 6)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót. 7)kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Wojska Polskiego 30 Pruszcz Gdański pok nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Wojska Polskiego 30 Pruszcz Gdański - sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.