eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego Zadanie Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Myśliborzu przy ul. Lipowej 18.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Myślibórz: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego Zadanie Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Myśliborzu przy ul. Lipowej 18.
Numer ogłoszenia: 130342 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69710 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, faks 095 7473363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego Zadanie Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Myśliborzu przy ul. Lipowej 18..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych pt. Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 3 w Myśliborzu przy ul. Lipowej 18. Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu pt. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2007-2013, Priorytet IX: Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna. Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji szkoły podstawowej nr 3 w Myśliborzu. Termomodernizacji podlegają zarówno ściany zewnętrzne budynku jak i stolarka okienna i drzwiowa oraz dach, a także wymiana instalacji odgromowej, wymania istniejących zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne. Zamówienie obejmuje również płukanie i regulację instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanej w budynkach SP nr 3 oraz montaż, na czas realizacji inwestycji, tablicy informacyjnej o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej (montaż dostarczonej przez Zamawiającego tablicy na dwóch słupkach z rur stalowych ocynkowanych wkopanych w grunt), jej późniejszy demontaż oraz montaż tablicy pamiątkowej na elewacji budynku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tablicę dostarczy Zamawiający, montaż za pomocą kołków rozporowych). 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku należy wykonać styropianem o grubości 12 cm na wszystkich ścianach oprócz ścian łącznika Ł-3, które należy ocieplić styropianem o grubości 10 cm. Ocieplenie ścian należy wykonać kompleksowo w jednym systemie. 4. Ocieplenie stropodachów wentylowanych należy wykonać z wełny mineralnej wdmuchiwanej grubości 15 cm. We wszystkich stropodachach Wykonawca robót budowlanych ma zastosować 15 cm warstwę izolacji. 5. Ocieplenie stropodachów pełnych należy wykonać wysokiej części zaplecza Sali gimnastycznej. Dach Sali gimnastycznej został w ostatnich latach ocieplony matami z wełny mineralnej . Zamawiający informuje, że stan ocieplenia jest bardzo dobry. Przyjęte technologie ocieplenia matami z wełny mineralnej o grubości 15 cm. 6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca musi dokonać całkowitej wymiany stolarki okiennej z wyjątkiem okien wskazanych w dokumentacji projektowej jako już wcześniej wymienione . Wykonawca ma dokonać całościowej wymiany stolarki drzwiowej. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest dokonać inwentaryzacji wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, uwzględniając dokonaną wymianę stolarki przez Zamawiającego. Precyzyjne ustalenie wymiarów każdego z elementów stolarki okiennej i drzwiowej podlegającego wymianie spoczywa na Wykonawcy. Dla potrzeb wykonania poszczególnych elementów stolarki okiennej i drzwiowej, każdy z tych elementów należy zwymiarować indywidualnie, gdyż występuje ryzyko niestandardowych wymiarów otworów okiennych i drzwiowych. 7. Wykonawca robót budowlanych ma dokonać wymiany wszystkich istniejących luksferów w budynku. Luksfery należy wymienić na nowe pustaki szklane - białe o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 2,8 W/m2. 8. Wymania pokrycia papowego. Wykonawca ma wykonać całościowe pokrycie papowe na segmentach: A;B;C;D;E;F z wyłączeniem budynku Sali gimnastycznej, zaplecza Sali oraz łącznika Ł-2, gdzie izolacja przeciwwilgociowa jest w bardzo dobrym stanie technicznym. 9. Obróbki blacharskie; Zamawiający informuje, że Wykonawca ma wymienić w całości istniejące obróbki blacharskie z wyjątkiem obróbek dachu Sali gimnastycznej. Do obróbek należy stosować blachę stalową ocynkowaną gr. 0,5-0,6 mm. Obróbki należy wykonać w miejscach obróbek istniejących a dodatkowo w miejscu połączenia izolacji ścian piwnicznych i fundamentowych ze ścianami zewnętrznymi kondygnacji nadziemnych. Wymianie podlegają obróbki okien, zadaszeń, ścian attykowych, połaci dachowych. 10. Instalacja odwodnieniowa. W ramach zamówienia Wykonawca ma dokonać wymiany całości instalacji odwodnieniowej budynków na nową. 11. Opaska wokół budynku. Należy rozebrać opaskę istniejącą przy ocieplaniu ścian piwnicznych. Istniejąca opaska betonowa zostanie zamieniona na opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 12. Wymania instalacji odgromowej. Wykonawca ma dokonać wymiany instalacji odgromowej. Budynki określone jako: A, B, C, E - wysokość 12,0 m. Istniejącą instalację odgromową na dachu (zwody poziome) oraz przewody odprowadzające z dachu do złączy pomiarowych należy zdemontować za wyjątkiem wsporników wykonanych z kątowników zabetonowanych w stropy i służące do naciągania instalacji odgromowej. Wsporniki istniejące należy jedynie oczyścić i pomalować szarą farba antykorozyjną i wykorzystać je ponownie do projektowanej instalacji odgromowej. Projektowaną instalację odgromową wykonać na dachach metodą naciągową stosując nowy drut ocynkowany o przekroju kwadratowym 8mm. Budynek - Przedszkole - wysokość budynku; 9,4 m - wykonać jak w przypadku budynków: A,B,C,E. Budynek F - sala gimnastyczna - wysokość 10,2 m ÷ 12,0 m. Nie przewiduje się wymiany instalacji odgromowej. Istniejąca instalacja jest w bardzo dobrym stanie. Budynek F - zaplecze Sali gimnastycznej - wysokość 4,2m÷4,9m, Wykonawca ma wykonać instalację odgromową jak w przypadku budynków opisanych jako A,B,C,E. 13. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania . Wykonawca ma dokonać płukania instalacji centralnego ogrzewania (wszystkich jej elementów) wymienić istniejące zawory grzejnikowe na zawory termostatyczne z nastawą wstępną z głowicą termostatyczną oraz dokonać regulacji hydraulicznej instalacji. 14. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane (t.j Dz. U z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z póź.zm) dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, przepisami BHP, oraz warunkami Umowy na roboty budowlane. Zamawiający informuję, że w przypadku rozbieżności zakresu robót pomiędzy planem wykonania opisanym w przedmiarze robót, a dokumentacją projektową, przyjmuje się za właściwy zakres robót objęty przedmiotem zlecenia określonym w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym. 15. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót lecz o niezgorszych parametrach niż zostały zaproponowane w dokumentacji projektowej. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik do SIWZ. 17. Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. 18. Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych odpowiadających określeniom dokumentacji technicznej. Na potwierdzenie równoważności oferowanych materiałów i urządzeń należy załączyć do oferty stosowne dokumenty (np. karty katalogowe, opisy techniczne, DTR itp.) 19. Wymagany okres rękojmi - 3 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.24.12.10 - 45.24.12.10 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu pt. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2007-2013, Priorytet IX: Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna. Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Thermbau Polska Sp. z o.o. Sp. k., ul. Walki Młodych 78A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3369002,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2968201,66

  • Oferta z najniższą ceną: 2968201,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2993389,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.