To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Brzeg: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg.
Numer ogłoszenia: 130293 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 91316 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych masą mineralno - asfaltową oraz grysami na sucho na terenie miasta Brzeg na ulicach określonych w załączniku nr 1 i nr 2 do wzoru umowy. W ramach zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania regonu cząstkowego nawierzchni obejmującego następujące prace: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralną asfaltową przy głębokości uszkodzenia powyżej 3 cm ( załącznik nr 1 do wzoru umowy) - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i betonowych grysami na sucho przy głębokości uszkodzenia do 3 cm ( załącznik nr 2 do wzoru umowy). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z godnie z postanowieniami wzoru umowy oraz warunkami zamówienia. Wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Całość prac zostanie wykonana siłami Wykonawcy bez udziału podwykonawców, przy użyciu materiałów i sprzętu Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót. W przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych, uniemożliwiających technologicznie wykonanie przedmiotowych robót termin wykonania zamówienia może zostać na wniosek Wykonawcy odpowiednio przedłużony na podstawie pisemnego aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymywania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Termin gwarancji ustala się na okres 12 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru Przedmiotem odbioru będzie całość robót objętych umową. Nie dopuszcza się odbiorów częściowych. Zamawiający wyznacza termin i rozpoczęcie odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. Zamawiający powołuje Komisję odbioru. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: - jeżeli wady nadają się do usunięcia może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - jeżeli wady nie nadają się do usunięcia to : a/ jeżeli nie umożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie b/ jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może odstąpić od umowy. Strony postanawiają, że z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w tej dacie wad. Wszelkie wady wykonanych robót Wykonawca obowiązany jest usunąć nie później niż w terminie 14 dni od dnia pisemnego zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o istnieniu wady.Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbioru zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych. W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę wad w terminie określonym w § 9 ust.6 wzoru umowy, Zamawiającemu służy prawo powierzenia usunięcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin pogwarancyjnego odbioru robót przed upływem terminu gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123200 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: NAZWA: nie dotyczy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAWORSKI JERZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAWORSKI JERZY
- Zakład Usług Bitumicznych Naprawa Dróg, ul. Szczecińska 5 c, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 123200.00
- Oferta z najniższą ceną: 123200.00 / oferta z najwyższą ceną: 163400.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Likwidacja wilgoci ścian przyziemia i spękań ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpitalnej 2 w Brzegu (Część I) oraz przy ul. Oławskiej 64 w Brzegu (Część II)
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzeg do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1158D na odcinku od km 0+040 do km 0+870
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1316L w miejscowości Trzebieszów Drugi
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.