eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TerespolREMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG W TERESPOLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Terespol: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG W TERESPOLU
Numer ogłoszenia: 13028 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3752036, faks 83 3752327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG W TERESPOLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg w Terespolu z podziałem na zadania: Zadanie I: Przedmiotem zamówienia jest naprawa zniszczonych nawierzchni dróg w Terespolu obejmująca: Uzupełnienie ubytków w jezdni - 315 m2;w zakresie: - pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej, - usunięcie lużnych okruchów nawierzchni, wody oraz oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren, - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową, - zagęszczenie rozłożonej mieszanki walcem lub zagęszczarką płytową. Zadanie II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie pospółki - rapy spełniającej parametry do wbudowania w nawierzchnię dróg gruntowych - 600 m3. Zakres zamówienia obejmuje: a) wyprofilowanie podłoża pod wbudowanie pospółki-rapy b) dowóz 600 m3 pospółki-rapy jej rozścielenie i wyprofilowanie nawierzchni c) zagęszczenie warstw nawierzchni d) usunięcie kamieni z korony drogi e) profilowanie wzdłużne i poprzeczne f) badania próbek dostarczonej do wbudowania pospółki-rapy Miejsca wbudowania wskazane zostaną przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek pospółki przeznaczonej do wbudowania na koszt Wykonawcy z dowolnej dostawy, lub w każdym przypadku gdy zachodzi podejrzenie iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności wbudowanego materiału z wymaganiami stawianymi pospółce Wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału. W przypadku zakwestionowania partii materiału Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w terminie 2 dni roboczych od otrzymania decyzji od Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 44.11.37.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złozy oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamowień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał wciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającą na remoncie nawierzchni dróg i ulic) o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, z podaniem zakresu prac, ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje lub protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złozy oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamowień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złozy oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamowień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji umowy: - terminy realizacji robót ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi być potwierdzony przez przedstawiciela zamawiającego, - W przypadku wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/umterespol/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26 , 21-550 Terespol, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26 , 21-550 Terespol, pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa zniszczonych nawierzchni dróg w Terespolu obejmująca: Uzupełnienie ubytków w jezdni - 315 m2; w zakresie: - pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej, - usunięcie lużnych okruchów nawierzchni, wody oraz oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren, - spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową, - zagęszczenie rozłożonej mieszanki walcem lub zagęszczarką płytową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 44.11.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie pospółki - rapy spełniającej parametry do wbudowania w nawierzchnię dróg gruntowych - 600 m3. Zakres zamówienia obejmuje: a) wyprofilowanie podłoża pod wbudowanie pospółki-rapy b) dowóz 600 m3 pospółki-rapy jej rozścielenie i wyprofilowanie nawierzchni c) zagęszczenie warstw nawierzchni d) usunięcie kamieni z korony drogi e) profilowanie wzdłużne i poprzeczne f) badania próbek dostarczonej do wbudowania pospółki-rapy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 44.11.37.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.