Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Szczecin: Remont I piętra budynku Okręgowego Urzędu Miar w Szczecinie Pl. Lotników 4/5
Numer ogłoszenia: 130280 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie, pl. Lotników 4/5, 70-414 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4347566 w. 19, fax 091 4347598.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/szczecin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont I piętra budynku Okręgowego Urzędu Miar w Szczecinie Pl. Lotników 4/5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie I piętra budynku Okręgowego Urzędu Miar w Szczecinie przy Pl. Lotników 4/5. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót (Zał. Nr 7, Nr 8, Nr 9 i Nr 10 do SIWZ). 2. Wymagany termin realizacji zamówienia - nie dłuższy niż 3 m-ce, licząc od dnia podpisania umowy. 3. Wymagany okres rękojmi na roboty budowlane - nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych dokonanego bez zastrzeżeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Każdy Wykonawca winien przedłożyć jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wyłączony z postępowania. 3. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 5. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści SIWZ, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 w/w ustawy lub błędy w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 oraz Nr 1A do SIWZ). 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie (Załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 5. Zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych pozwalających na kierowanie robotami budowlanymi. 6. Zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, z terminem ważności do czasu wykonania przedmiotu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/szczecin/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar, Pl. Lotników 4/5, 70-414 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar, Pl. Lotników 4/5, 70-414 Szczecin, pokój nr 213 (II piętro - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP.
- KOŃCÓWKI DO PIPET
- Opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie remontu i dostosowanie lokalu przy ul. Jagiełły 1/5 w Szczecinie na cele utworzenia placówki opiekuńczo - wychowawczej w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
- Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynkach przy ul. Koszalińskiej 2 oraz Królowej Jadwigi 39 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa przedszkola i klubu dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój"
- Wykonanie modernizacji wnętrza budynku - roboty budowlane - przychodni Gabinetów Lekarza Rodzinnego Filia w Śniadowie i Filia w Jedwabnem, w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- " Doposażenie budynku gminnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby organizacji miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech."
- Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
- Modernizacja bloku żywieniowego wraz z dostosowaniem ciągu komunikacyjnego zaplecza kuchennego
- Rewitalizacja zabytkowej zieleni parkowej wraz z zagospodarowaniem patio w Małopolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.